کد خبر: 917585
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
سرپرست شهرداری کرج خبرداد
سرپرست شهرداری کرج گفت: میزان پیشرفت فیزیکی طرح بزرگراه شمالی کرج ۳۴.۶۸ درصد برآورد شده است.

محمدرضا احمدی نژاد در نشست با مشاورین و پیمانکاران پروژه بزرگراه شمالی کرج که با حضور عزیز اکبریان؛ نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تشریح وضعیت کنونی این پروژه و طرح مشکلات و موانع موجود، اظهار کرد: در خصوص تعیین تکلیف اراضی موجود در مسیر این پروژه با موانعی مواجه هستیم که در تلاشیم با همکاری دستگاه های مربوطه این مشکلات را رفع کنیم.

 احمدی نژاد، بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی استانی و مدیران ملی برای رفع مشکلات و موانع پروژه فرا استانی بزرگراه شمالی کرج تاکید کرد و گفت: تیم متخصص و فنی برای رفع مشکل معارضین این طرح تشکیل داده شده است.

 وی با بیان اینکه طبق اطلاعات جمع آوری شده اراضی واقع در مسیر دسترسی به پایه های پروژه بزرگراه شمالی به صورت غیر قانونی تصرف شده است، افزود: خوشبختانه تا مرحله فاز یک این پروژه روند تملکات مناسب بوده است.

 سرپرست شهرداری کرج با اشاره به مشکلات مالی و تامین اعتبار این طرح، خاطرنشان کرد: بنا بر این بود بخش کوچکی از نقدینگی پروژه بزرگراه شمالی توسط شهرداری کرج تامین شود از طرفی با توجه به اینکه تغییر ساز و کار به لحاظ ماهیت قردادی این طرح امکان پذیر نیست و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور درصدد هستیم با اتخاذ بهترین روش، مشکلات مالی این پروژه برطرف شود.

 احمدی نژاد با تاکید بر اینکه از چارچوب های تعیین شده قرارداد به هیچ عنوان عبور نخواهیم کرد و تمامی اقدامات حول محور قوانین حاکم است، تصریح  کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ۳۴.۶۸درصد برآورد شده است.

 

شهرداری کرج را برای اجرای بزرگراه شمالی همراهی کنیم

 

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت تیم رفع مشکل معارضین پروژه بزرگراه شمالی؛ گفت: باید شهرداری کرج را برای اجرای این پروژه بزرگ همراهی کنیم.

عزیز اکبریان ، با اشاره به تشکیل تیم رفع مشکل معارضین پروژه بزرگراه شمالی، اظهار کرد: این تیم باید بیش از گذشته تقویت و فعال شود تا پروژه مذکور با سرعت قابل توجهی به اتمام و بهره برداری برسد.

وی استفاده از ظرفیت دستگاه قوه قضاییه، استانداری و اداره کل مسکن و شهرسازی استان البرز برای رفع موانع را الزامی دانست.

 اکبریان گفت: باید با رفع موانع این پروژه را هر چه سریع تر به اتمام رساند تا صرفه جویی خوبی بابت هزینه کرد اعتبارات صورت گیرد.

اکبریان با تاکید بر اینکه ضروری است در بازدید استاندار البرز از این پروژه گزارشی از مشکلات ارائه شود تا موانع با همت و مساعدت مسئولان برطرف شود، تصریح کرد: لازم است شهرداری کرج را برای اجرای این پروژه بزرگ همراهی کنیم.

 نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در پایان به وجود منابع بیشمار در استان البرز اشاره کرد و گفت: این منابع باید به منظور ایجاد درآمد و توسعه شهر مورد استفاده قرار گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار