کد خبر: 918570
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
در چهارمحال بختياري
"مشاور مديركل و مسئول حوزه روابط عمومي و برنامه ريزي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري گفت: دوره آموزشي "آشنايي با حقوق تجارت و عقود اسلامي" با حضور مديران و كارشناسان اين اداره كل برگزار شد."
حمیرا رحیمی

مصطفي هاديپور تأكيد كرد: در اين دوره آموزشي افزون بر 50 نفر از مديران،‌ كارشناسان و فعالان بخش خصوصي زيرمجموعه اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري حضور داشتند.

وي افزود: ‌شركت كنندگان در اين دوره به مدت دو روز آموزش هاي لازم در حوزه هاي "مديريت مالي" و "آشنايي با حقوق تجارت و عقود اسلامي" را فرا گرفتند.

    هاديپور تصريح كرد: ارتقاي كمي و كيفي اطلاعات مديران،‌ كارشناسان و فعالان بخش خصوصي زيرمجموعه اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري با هدف خدمات رساني مطلوب تر و فعاليت هاي گسترده تر در حوزه هاي مرتبط با اين اداره كل جزو مهمترين اهداف برگزاري اين دوره اموزشي محسوب مي شود.

مدرس اين دوره آموزشي نيز افزود: جلوگيري از بسياري سوءاستفاده هاي مالي و اعتباري در نظام اداري و بانكي نيازمند تخصص محور شدن قانون است.

عاصف دانش پور اضافه كرد: در اين راستا هماهنگي با قوانين دنيا و بروزرساني قانون تجارت ايران ضرورت دارد.

وي بيان داشت: هم اينك ايران و چهارمحال و بختياري نسبت به ساير كشورهاي دنيا داراي ظرفيت بسيار بالايي براي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر