کد خبر: 918599
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
اداره کل راه اهن شمال شرق 2
مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ از رشد ۱۰۸درصد حمل و نقل بین المللی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ خبر داد.

محمدرضا قربانی گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری، ۳۶ هزار و ۴۸۰ تن کالا از طریق مرز ریلی اینچه برون با کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، چین، قرقیزستان و روسیه مبادله و به مقاصد مختلف ریلی کشور حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد رشد دارد.

محمد رضا قربانی افزود: از میزان بار حمل شده، ۳۲ هزار و ۶۱۷ تن مربوط به واردات بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸۹ درصد افزایش داشته و ۳ هزار و ۸۶۳ تن آن مربوط به صادرات محمولات غیر نفتی از طریق مرز ریلی اینچه برون است. همچنین در حوزه حمل و نقل داخلی در ۴ ماهه نخست سال جاری، ۲۷ هزار و ۹۵۲ تن کالای داخلی  بارگیری و جابجا شده که از این میزان ۲۶ هزار و ۵۸۷ تن گندم به مقاصد زاهدان باری، یزد، اصفهان، کرج، رباط کریم و مانوری بندرعباس بارگیری و حمل شده است.

وی بیان کرد : در ۴ ماهه نخست امسال ۷۲ هزار و ۳۸۶ تن بار توسط ۱۱۸۵ دستگاه واگن بارگیری و همچنین ۳۴ هزار و ۶۵۴ تن بار تخلیه شده است که این میزان، بیانگر افزایش ۳۳۰ درصدی تناژ تخلیه نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ در راه آهن شمالشرق ۲ بوده و همچنین تحقق ۱۲۷ درصدی نسبت به برنامه حمل را نشان می دهد.

وی ادامه داد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد امسال نیز ۳۵ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ بوده است، اداره کل راه آهن شمالشرق ۲ از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با ۷ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۳۴۱ و در تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده با ۱۴ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۱۵۰ به ترتیب ۱۱ و ۵ درصد رشد داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر