کد خبر: 919098
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
شهردار اراک خبر داد:
شهردار اراک گفت: متاسفانه برخي امور به دليل عدم ريسك پذيري برخي مسئولان و الزام بر وجود دستور شهردار و وجود برخي قوانين و مقررات سرعت نگرفته است . 

شهردار اراک گفت: متاسفانه برخي امور به دليل عدم ريسك پذيري برخي مسئولان و الزام بر وجود دستور شهردار و وجود برخي قوانين و مقررات سرعت نگرفته است . 

داوود تاجران شهردار اراک با اشاره به تزريق ١٨ ميليارد تومان براي احداث تقاطع هاي غيرهم سطح اراك، در خصوص احداث و فعالسازي آب نماي پارك بانوان بيان كرد: متاسفانه برخي امور به دليل عدم ريسك پذيري برخي مسئولان و الزام بر وجود دستور شهردار و وجود برخي قوانين و مقررات سرعت نگرفته است .

وي افزود: امروز به جاي پرداخت ٢٣٠ ميليون تومان به دليل تعلل در انجام كار و افزايش قيمت ها بايد ٣٤٠ ميليون تومان در جهت فعال سازي آب نما پرداخت شود تا كار پيشرفت كند .

تاجران در پاسخ به بحث مطرح شده از سوي طوفان محمدي عضو شوراي شهر اراك مبني بر عدم پرداخت مطالبات هنرمندان و نبود برخورد مناسب با اين قشر تصريح كرد: پرداخت مطالبات هنرمندان در دست بررسي است البته برخي از هنرمندان ارقام بالايي را در قالب فاكتور ارسال كردند كه در اين راستا توافق بر سر پرداخت مبالغ انجام شده است و در اولين فرصت پرداخت مي شود .

وي در خصوص مسيرهاي دوچرخه سواري ايجاد شده بيان كرد: در بحث مسيرهاي دوچرخه سواري، شهرداري به هيچ عنوان نمي تواند راسا وارد شود و كار در شوراي ترافيك دنبال مي شود. طي هشت ماه اخير شورا اجازه ايجاد ١٠ كيلومتر از مسير را داد و هرگونه دخل و تصرف و جانمايي از سوي شهرداري وجود ندارد و اختياري در اين راستا نيست .

شهردار اراك با تاكيد بر اينكه كار در جبهه های مختلف شهر و در حوزه هاي مختلف در حال انجام است، گفت: در حال حاضر در حوزه پسماند، لايروبي رودخانه شهر و ... كار دنبال مي شود، اما كمبود منابع و بودجه آزاردهنده است و اميد است با رفع تنگناهاي مالي، كوتاهي ها جبران شود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر