کد خبر: 919120
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
در آبفای جنوب غربی استان تهران انجام شد:
با هدف تامین آب آشامیدنی زونهای فشاری 1 و 2 اسلامشهرعملیات خط انتقال به مخزن گلدسته انجام و به اتمام رسید .
محمدرضا عباسی

شفا نظر پور مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر ، اظهار کرد: به منظورتامین آب آشامیدنی زونهای فشاری 1 و 2 اسلامشهرعملیات خط انتقال به مخزن گلدسته انجام و به اتمام رسید .                                                             نظر پور با اشاره به به تاکیدات مدیرعامل شرکت مبنی برتامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین با کمیت و کیفیت مطلوب و مناسب ، افزود :  با توجه به توسعه محدوده شهری و ساخت و سازهای صورت گرفته علی الخصوص2 شهرک پرجمعیت مسکن مهر ضیاءآباد و استرتوس،با هدف گذر از بحران و ایام پیک مصرف و فصول گرم سال ، مطالعات لازم در این خصوص صورت گرفته و پروژه های مختلفی از جمله اجرای عملیات خط انتقال و توسعه و اصلاح شبکه در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی  ضمن تشریح پروژه  اجراء شده ، افزود: قطعه دوم این عملیات به طول 1200 متر از خط انتقال 1000 میلی متری تهران اسلامشهر تا مخزن 10 هزار متر مکعبی این شهر( مخزن گلدسته ) با استفاده از لوله های چدن داکتیل 1000 و 700 میلی متری جمعا به طول متر از اوایل تیر ماه جاری شروع گردید و مطابق برنامه زمانبندی شده ،به اتمام و مرحله بهره برداری رسید .

مدیر امورآبفای اسلامشهر با اشاره به اهداف اجرای این پروژه ، بیان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم در اسلامشهر و شهرهای تابعه با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع می گردد .

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ارتقاء وضعیت آبرسانی فعلی در سطح شهرستان مخصوصا در زونهای فشاری 1 و 2 شامل  ( شهرکهای الله اکبر ، توحید و الهیه ) و سایر مناطق تحت پوشش ،  با ورود آب انتقالی از این مخزن به شبکه توزیع مناطق یاد شده ، آب آشامیدنی شهروندان در این مناطق نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت .

مدیرامور آبفای شهرستان اسلامشهر ، خاطر نشان کرد: با اقداما صورت گرفته انتظار می رود شاهدهیچ گونه  مشکلی در امر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم در سطح کل شهرستان نباشیم ،البته  از شهروندان عزیز هم در خواست داریم تا با صرفه جویی در مصرف آب   . ما را در ارائه خدمات بیشتر یاری نمایند .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر