کد خبر: 921985
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
استاندار بوشهر خبر داد
عبدالکریم گراوند گفت: در استان بوشهر، پوشش شبکه‌های ارتباطی به ویژه در جاده ها نیازمند سازماندهی و ارتقا است ضمن اینکه وضعیت شبکه های ارتباطی در جزیره خارگ و شهرستان جم هم باید بهبود یابد.

وی بیان کرد: در راستای همگرایی و هم افزایی با مدیران شهرستانی و  تنظیم برنامه توزیع اعتبارات، نشست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه در ۱۰ شهرستان استان برگزار کردیم.
استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت در فضای کنونی تصریح کرد:  امروزه مباحثی همچون اینترنت، مخابرات و شبکه‌های ارتباطی جز نیاز‌های اولیه جامعه محسوب می‌شود و می‌طلبد که شرایط برای این امر مهم فراهم شود.
گراوند با بیان اینکه سیستم‌های ارتباطی نقش مثبتی در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: برای انجام همه امور مربوط به برنامه ریزی و توسعه نیازمند، ارتقا سیستم‌های ارتبازی و مخابراتی هستیم.
وی با اشاره به وضعیت پوشش شبکه‌های ارتباطی در استان بوشهر گفت: در استان بوشهر، پوشش شبکه‌های ارتباطی به ویژه در جاده‌ها نیازمند سازماندهی و ارتقا است ضمن اینکه وضعیت شبکه‌های ارتباطی در جزیره خارگ و شهرستان جم هم باید بهبود یابد.
استاندار بوشهر ادامه داد: انتظار داریم در سفر وزیر ارتباطات به استان بوشهر، موضوع پوشش شبکه‌های ارتباطی در استان به ویژه جاده‌ها و جزیره خارگ وشهرستان جم ارتقا یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر