کد خبر: 922521
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان خبر داد
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان از اجرای بیش از 300 پروژه عمرانی فعال در شهر خبر داد و گفت:بازسازی بازارچه سردار یکی از پروژه‌های مهم منطقه یک محسوب می‌شود که اجرای سقف شامل شاتکریت بتن پشت بام ، شیب بندی و ختایی فرش آنها با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در دست اجراست.

بهروز گرانمایه افزود: تکمیل ساختمان کوشک کمال‌الملک با 360 متر زیربنا و محوطه‌سازی میدان کمال‌الملک با 10 هزار متر مربع هم‌اکنون با پیشرفت 95 درصدی روبروست.

وی بیان کرد: عملیات بدنه‌سازی و کف‌سازی آب انبار دارکوب واقع در خیابان باباافضل نیز به تازگی آغاز شده است، همچنین در این پروژه سالن آمفی تئاتر روباز به مساحت 500 متر مربع و ظرفیت170 نفر طراحی واحداث می‌گردد.


به گفته وی مرمت و بازسازی خانه رضوی، ساماندهی محور مسجد آقابزرگ از دیگر فعالیت های عمرانی در 9ماه اخیر در منطقه یک محسوب می شود.

گرانمایه بازسازی منطقه ویژه فرهنگی تاریخی کاشان را به واسطه جذب گردشگر و تعدد تردد مسافران، مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیریت شهری با نگاه ویژه به منطقه یک سعی دارد علاوه بر جلب رضایت همشهریان کاشانی، افقی تازه به روی جذب گردشگر بگشاید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار