کد خبر: 922795
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی خبر داد:
فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی از كشف و متلاشي شدن چهار مرکز فروش كتاب‌های زيرزمينی و ممنوعه در سطح شهرستان اراک خبر داد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی از كشف و متلاشي شدن چهار مرکز فروش كتاب‌های زيرزمينی و ممنوعه در سطح شهرستان اراک خبر داد.

سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در یک عملیات اطلاعاتی بیش از صدها جلد کتاب در سه بخش ضاله، انحراف و ممنوعه در ۴ مرکز کتاب‌فروشی و زیرزمینی کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: در ادامه برخورد با افراد فاسد و اخلالگران و با همت و تلاش بی‌وقفه بسیجیان شهرستان اراک 4 مرکز فروش زیرزمینی کتاب‌های غیرمجاز و ممنوعه در شهرستان اراک کشف و با طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان اراک شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با تشریح اقدامات ضد فرهنگی این کتاب‌فروشی‌ها تصریح کرد: این افراد با سوءاستفاده از ضعف وعدم نظارت دستگاه‌های مربوطه که می‌بایست از اهداف نظام مقدس اسلامی، متولیان صنعت چاپ، مؤلف و نویسنده صیانت کند، باعث رواج و اقدامات ضد ارزشی در مکان‌های غیرقانونی شدند و هیچ‌گونه نظارتی نیز از این مکان‌ها وجود نداشته است.

کریمی در ادامه با بیان اینکه برخی از این کتاب‌ها در خصوص فرقه‌های ضاله بوده، ادامه داد: فرقه ضاله بهاییت با تمام توان خود در جهت از بین بردن اعتقادات جوانان حرکت می‌کند و در کشفیاتی که از این کتاب‌فروشی‌های زیرزمینی غیرمجاز و ممنوعه بدست آمده، شاهد چاپ، انتشار و فروش کتاب‌هایی در خصوص فرقه‌های ضاله بوده که همه این کتاب‌ها با هدف ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) و مذهب شیعه بوده و دشمنان با تمام تجهیزات خود به دنبال تضعیف اعتقادات نسل جوان کشور هستند.

وی همچنین از کشف کتاب‌های ممنوعه در این مراکز غیرقانونی نیز خبر داد و افزود: از دیگر اقدامات بسیجیان در کشف و انهدام این شبکه ضد فرهنگی در سطح شهرستان اراک، وجود تعداد قابل توجهی کتاب‌های ممنوعه بوده که برابر قوانین موجود در کشور فهرستی از کتاب‌های ممنوعه در سطح کشور وجود دارد که چاپ و انتشار آنان در سطح جامعه غیرقانونی و با افرادی که این نوع کتاب‌ها را به چاپ برسانند برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه فعالیت این نوع مراکز غیرقانونی به صنعت چاپ و نشر کشور آسیب جدی وارد می‌کند، بیان کرد: در چند سال اخیر و به دلیل بی مدیریتی مسئولین مربوطه، شاهد مشکلاتی جدی در صنعت چاپ و نشر بوده و در این حوزه افراد دلسوز اسلام و انقلاب که در این صنعت فعالیت نموده‌اند با چالش‌ها و موانع زیادی مواجه شده‌اند و گاهی فعالیت‌های خود را رها نموده‌اند و باید ضمن حمایت از افراد دلسوز انقلاب در زمینه صنعت چاپ و نشر، با چنین مراکزی که قصد ضربه زدن به صنعت چاپ، مؤلف و نویسنده را دارند، برخورد جدی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر