کد خبر: 922797
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات به ۸۷طرح اشتغالزای روستایی حوزه گردشگری استان مرکزی از سوی بانک های عامل به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات به ۸۷طرح اشتغالزای روستایی حوزه گردشگری استان مرکزی از سوی بانک های عامل به تصویب رسید.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در نشست بررسی و پیگیری روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان مرکزی در بخش گردشگری که در اراک برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه گردشگری، بوم گردی و صنایع دستی، ۱۳۲ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی توسط اداره کل میراث فرهنگی و کارگروه اشتغال بررسی و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: تسهیلات مورد نیاز برای اجرایی شدن این تعداد طرح های حوزه گردشگری، بوم گردی و صنایع دستی، ۶۵میلیارد تومان است.

فرخی بیان کرد: در حال حاضر از ۱۳۲ طرح مذکور، ۸۷ طرح با رقم تسهیلات یازده میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بانک های عامل استان مصوب شده که تسهیلات دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین ۴۵ طرح با رقم تسهیلات ۵۳میلیارد تومان نیز در بانک های عامل در دست بررسی است که اگر مجموع ۱۳۲ طرح مصوب شوند و تسهیلات مورد نیاز تعلق گیرد، ۲۴۵ فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: مجموع طرح های اشتغال روستایی که تا به امروز در استان مرکزی به بانک های عامل معرفی شده اند، یک هزار و ۲۵۶ طرح در حوزه های کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و... است که برای این طرح ها بایستی ۳۷۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: از تعداد ذکرشده، ۷۳۸ طرح در بانک های عامل در دست بررسی است و ۵۱۸ طرح نیز مصوب شده که تسهیلات دریافت کنند که اگر مجموع این طرح ها محقق گردد، بیش از یک هزار و ۷۳۰ فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر