کد خبر: 923438
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
دبیر بنیاد غدیر راوند خبر داد
دبیر بنیاد غدیر راوند از برپایی جشنواره ولایت در روز عید غدیر خبر داد و گفت: مجموعه برنامه‌های این جشنواره در جهت تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عید سعید غدیر، تقویت وحدت و انسجام اسلامی با تأکید بر عید سعید غدیر به عنوان عیدالله اکبر، صورت می‌پذیرد.

حجت الاسلام بوستان افروز، انتشار مسئله ولایت به صورت عام، نشر معارف اهل بیت در بین مردم خصوصا جوانان، بیان اهمیت ولایت در دنیای بی‌سرپرست امروز و انتشار فرح و شادی در بین شیعیان را از اهداف اجرای این برنامه‌ها برشمرد.
دبیر بنیاد غدیر راوند ، پیاده روی 3کیلومتری مردم منطقه راوند کاشان به سمت امام‌زاده ولی‌بن موسی‌ الکاظم (علیهم‌السلام) را از برنامه‌های شاخص این روز برشمرد و افزود: حضور سادات با شال سبز، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش گل، پرچم، سربند و بادکنک برای نونهالان از مجموعه برنامه‌هایی خواهد بود که در طول مسیر پیاده‌روی صورت می‌پذیرد.
وی از تصویربرداری و پخش این مراسم توسط صدا و سیما خبر داد و افزود: در این مراسم از پرچم منتسب به حرم حضرت امیر (علیه السلام) رونمایی خواهد شد.
وی افزود: در این مراسم از سخنرانی حجت الاسلام محمد باقرحیدری کاشانی فرزند برومند مرحوم حضرت آیت الله شیخ علی حیدری که در منطقه راوند معروف به آشیخ علی‌آقا خراسانی امام جماعت اسبق مسجد صاحب‌الزمان (عج) راوند و استاد حوزه علمیه کاشان استفاده خواهد شد.
حجت الاسلام بوستان افروز ، اجرای تواشیح و همخوانی، مداحی و سرودهای مذهبی توسط مادحین سادات منطقه و اجرای نورافشانی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در مقصد پیاده‌روی برشمرد و تاکید کرد:‌ در طول برگزاری مراسم از کودکان شرکت کننده در مراسم در مهدکودک امام زاده با اجرای برنامه‌های متنوع نگهداری خواهد شد.
وی از دیدار چهارجانبه بین پیشکسوتان فوتسال منطقه راوند به همین مناسبت خبر داد و افزود: این مسابقات در رده سنی 40سال به بالا برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام بوستان افروز، کارگاه تخصصی- مهارتی غدیرشناسی را از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم برشمرد و افزود: در این کارگاه از اساتید مجرب قم در این زمینه استفاده‌ شده و علاوه بر ارائه بسته‌های فرهنگی به شرکت کنندگان، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که "عید غدیر، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم درامرحکومت است، عید آحاد ملت و امت اسلامی است" ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همراهی مردم منطقه این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار گردد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر