کد خبر: 923465
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
در چهارمحال و بختیاری
با حضور معاون صدا و سیما بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در استان افتتاح شد‌.
حمیرا رحیمی

مهرداد عظیمی  در مراسم  افتتاح بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی استان است و باید‌ بدانیم‌ که ‌مهمترین سرمایه‌ و ظرفیت این استان سرمایه اجتماعی است که از قوم لر، درک و فارس‌ با پیشینه چند هزار ساله تشکیل شده است‌.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری نگین زاگرس است، افزود: امیدواریم‌ با برگزاری این جشنواره توسعه همه جانبه‌ استان برای نگین زاگرس ایجاد شود و شاهد رشد آن باشیم‌.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای نخستین بار بخش‌هایی به این جشنواره اضافه شده است، بیان کرد: با تدبیر و لطف دکتر دارابی برای نخستین بار نمایشگاه دستاوردهای مراکز استان‌ها در شهرکرد گشایش‌ یافت‌ که‌ در کنار آن غرفه‌هایی جهت ‌ معرفی ظرفیت‌های استان پیش‌‌بینی شد‌.

عظیمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف این جشنواره جذب سرمایه‌گذار است که بحمدالله جذب سرمایه‌گذار از طریق این جشنواره تا حدودی انجام شده است‌.

در ادامه این جشنواره از خانواده‌های شهدای بهمن، بهرام‌ و حسن‌ ریاحی، خانواده شهید کاووسی و سمیع، خانواده شهدای رحمان، مجتبی‌ و حمید‌ استکی، خانواده شهدای الله‌قلی، الله‌ یار و محمد کیانی و شهید مدافع حرم علیرضا جیلان تجلیل شدند‌.

در ادامه نیز فرستنده پرقدرت تلوزیونی‌ روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ به صورت ویدئو کنفرانس‌ افتتاح شد‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر