کد خبر: 924425
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
سرپرست سازمان فضای سبز شهری شهرداری کرج:
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج صد هزار بازدید کننده داشت که این موضوع از مطلوب بودن نمایشگاه حکایت دارد.

پیمان بضاعتی پور در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج، با اشاره به اینکه این نمایشگاه از چهارم تا نهم شهریور ماه جاری میزبان شهروندان بود، مساحت باغ گل ها را 6 هکتار ذکر کرد و یادآور شد: چهار هکتار از این مساحت، به فضای سبز اختصاص یافته بود.

وی در تشریح گلکاری جشنواره گل و گیاه، اظهار داشت: در این دوره 300 هزار گل فصلی و 130 نوع گل دایمی کاشته شده و صد هزار گلدان گل زینتی و شاخه بریده نیز در تالار گل نمایشگاه برای فروش پیش بینی شده بود.

این مسول جشنواره گل را یک "برون داد" فرهنگی دانست و افزود: تمایز این دوره با دوره های گذشته در حضور هنرمندان بومی و استفاده از سنگ، فلز، گل و سنگ برای ساخت مجسمه های هنری و برگزاری فستیوال هنری در نقاشی، کاریکاتور و موسیقی سنتی بود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، تم جشنواره امسال را شادی و نشاط خواند و ادامه داد: هدف مجموعه مدیریت شهری افزایش روحیه و نشاط میان شهروندان بود که رضایت شهروندان از این مهم از طریق سامانه نظرسنجی تخمین زده شد و خوشبختانه 70 درصد از شهروندان رضایت خود را از جشنواره اعلام کردند.

بضاعتی پور رضایت 70 درصدی شهروندان از ششمین دوره نمایشگاه گل و گیاه را نشان از رضایت مردم از فعالیت همکاران تلاشگر سازمان سیما، منظر و فضای سبز ذکر کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برپایی ششمین نمایشگاه گل و کیاه از دو ماه پیش اندیشیده شده بود.

این مسول اضافه کرد: امیدواریم با حمایت اعضای شورا و مجموعه مدیران مدیریت شهری نسبت به برگزاری جشنواره های اینچنینی اقدام کنیم وموجبات رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم آوریم.

 

کرج در توسعه فضای سبز پیشرو است

 

مدیرکل حوزه دفتر شهردار نیز در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه گل و گیاه ضمن تشکر از زحمات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و پرسنل این مجموعه، اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و کمبود آب نگهداری از گیاهان بسیار سخت است اما این در حالی است که کارگران فضای سبز شهرداری کرج با تلاش خود در نگهداری از گل ها و گیاهان، اوقات شاد و متنوعی را برای شهروندان رقم زدند و این موضوع جای قدردانی دارد.

عزیز صدرنژاد با اشاره به شرایط اقتصادی موجود، گفت: وضعیت اقتصادی در شهرداری ها به دلایل مختلف از جمله کاهش ساخت و سازها مطلوب نیست و امکان توسعه در بسیاری از شهرها همچنان وجود ندارد اما این در حالی است که کلانشهر کرج با تمام مشکلات موجود در توسعه فضای سبز  در بین سایر کلانشهرها پیشگام بوده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار