کد خبر: 924455
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
فرماندار شهرستان اسلامشهر :
lمسعود مرسلپور گفت :اسلامشهر دارای پتانسیل های بالقوه فراوانی برای توسعه وپیشرفت است که ،باید به بالفعل تبدیل شود وبستری برای جذب سرمایه گذار در اسلامشهر فراهم گردد.
بهاره عشقی صابر

مسعود مرسلپورفرماندار شهرستان اسلامشهر در نخستین نشست خبری پس از انتصاب خود درجمع خبرنگاران ،اظهارداشت :یکی از شیوه های مدیریتی ومملکت داری مردم سالاری ،افکار متفاوت است که موجب ایجاد رقابت می گردد واین تفاوت افکار باید درجهت پیشرفت جامعه بوده وستیزه جویی درآن راه نداشته باشد.

فرماندار اسلامشهر گفت:تمام دستگاهها باید برای جذب سرمایه گذار جاذبه داشته باشد،اسلامشهر دارای پتانسیل های بالقوه فراوانی برای توسعه وپیشرفت است که ،باید به بالفعل تبدیل شود وبستری برای جذب سرمایه گذار در اسلامشهر فراهم گردد.

وی از خبرنگاران خواست تا با قلم رسا وتوانمند خود شادابی وامید را به جامعه تزریق کنند وجنگ روانی که تهدیدی برای جامعه محسوب می شود را به فرصتی برای ارتقاء جامعه تبدیل نمایند.

مرسلپور ضمن تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی با اتکا به فرهنگ ایرانی، اسلامی افزود:گاهی اوقات به لحاظ تعدد مراکز تصمیم گیری فرهنگی درکشور،حالت تدافعی ایجاد می شود ، درشهرستان اسلامشهر باید با بومی سازی وپرداختن بیشتر به موضوعات گریبانگیر شهرستان ، فرهنگ ایرانی و اسلامی رابرای تاثیر گذاری بیشتر درکنارهم داشته باشیم.

نماینده عالی دولت درشهرستان اسلامشهر ،استفاده از رانت ومفاسد را از جمله تهدیداتی عنوان کردکه جامعه رادربرگرفته وتصریح کرد: در برخورد با مفاسد باید خیلی جدی وارد شده وامنیت را از هر مفسده ای بگیریم ،تاثیر استفاده از رانت ومفاسد بیشتر از ضربه های خارج از مرزهاست که بر پیکره نظام برخورد می کند.

فرماندار اسلامشهر گفت:خدمات مدیران ومسئولین دولتی باید مانند شیشه صاف وشفاف باشد، درغیر این صورت مسئول مربوطه باید جایش را به دیگری دهد.

وی با اشاره به مطالبه گری دوطرفه فرماندار با خبرنگاران تاکید کرد:همانطور که شما خبرنگاران مطالبه گر مردم هستید،من نیز اخبار ومسائل شهرستان را از شما مطالبه خواهم کردوچون شما از بطن جامعه ومردم هستید واشراف بیشتری به امور سطح شهرستان دارید،بیش از مدیران ونهادهای دولتی به شما امید دارم واز شما پیگیر امور خواهم بود.

مرسلپور خاطرنشان کرد:تاروزی که در اسلامشهر هستم ،ذره ای از منافع اسلامشهر را به شخص یا اشخاص نخواهم داد وزیر بار هیچ تحکم وحکمی نمی روم وامید وارم بتوانم منشا خدمات حداقلی برای  شهرستان شده و بستر رضایتمندی بیشتربرای مردم فراهم سازم.

انتهای پیام/   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر