کد خبر: 924629
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
رئیس زندان کاشان :
رئیس زندان کاشان گفت : این طرح برای اولین بار در زندان کاشان انجام شده و کلیه آثار سینمایی به روز پخش می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،موسوی رئیس زندان کاشان ضمن تشکر از زحمات رئیس انجمن سینمای جوانان این شهر اظهار داشت: به منظور پرکردن اوقات فراغت زندانیان و ايجاد فضاي مناسب جهت فعال شدن سینما و تسهيل در امور هنري و بهره مندي زندانیان و خانواده ی آنان از این امر، به همت انجمن سينماي جوانان کاشان، اولین سینمای سیار استان اصفهان در زندان کاشان راه اندازی گردید.

سید رضا موسوی فعاليت سینما و اكران فيلم هاي سينماي روز را در زندان اتفاقي بسيار خوب و تاثيرگذار دانست و افزود: سینما مخاطبان زیادی داشته و در رشد ابعاد فرهنگی و اجتماعی زندانیان جایگاه ویژه ای دارد و مي تواند در ترویج افکار، هنجارها و ارزش ها در بین آنان به خوبی ایفای نقش كند.

وی افزود: هدف از نظام زندانبانی اسلامی را اصلاح و تربیت زندانیان دانسته و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، تئاتر و سینما در راستای اصلاح و تربیت زندانیان و ایجاد تغییر در رفتار افراد مجرم است تا آنان بتوانند با این تغییر، تولدی دوباره پیدا کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان نیز گفت: انجمن سینمای جوانان کاشان با اولین دستگاه پخش فیلم که توسط بخش خصوصی تهیه و تدارک گردیده است، امکان پخش کلیه آثار سینمایی به روز سینمای کشورمان را برای دوستداران سینما در زندان این شهرستان فراهم کرده است.

موسوی در پایان ابراز نمود : سینما سیار قابلیت حمل دارد و تفاوتی در صدا و تصویر با سینما‌های ثابت ندارد و از این طریق فیلم‌هایی که به صورت سراسری در حال پخش است، پس از دانلود و ذخیره به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار