کد خبر: 924818
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 192 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی این استان برای جشن عاطفه ها پیش بینی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 192 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی این استان برای جشن عاطفه ها پیش بینی شد.

قنبر موسی نژادمدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در جمع اصحاب رسانه افزود: 32 پایگاه ثابت، 36 مرکز نیکوکاری و 124 پایگاه سیار در این استان به منظور جمع آوری و توزیع کمک های مردمی در آستانه سال تحصیلی جدید دایر می شود.
وی اظهار داشت: جشن عاطفه ها با همکاری بسیج، صدا وسیما، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شود. 
موسی نژاد افزود: پنج هزار و 321 دانش آموز در استان مرکزی در آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک هستند که یکهزار و 146 نفر آنان در مناطق محروم استان سکونت دارند.
وی اظهار داشت: 780 دانشجو نیازمند در استان نیز در آستانه سال تحصیلی از سوی خیران و این نهاد حمایتی نیازمند کمک به هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: پشتیبانی 6 هزار دانش آموز و دانشجو نیازمند برای سال تحصیلی جدید در استان هدفگذاری شده که حداقل نیاز آموزشی آنان با کمک مردم نوع دوست تامین می شود.
موسی نژاد افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از محل منابع داخلی برای هر دانش آموز و دانشجو یک میلیون و 200 هزار ریال سرانه آموزشی در نظر گرفته است که با کمک افراد خیر این سرانه افزایش می یابد.
وی اظهار داشت: 22 میلیارد ریال در جشن عاطفه های سال گذشته استان جمع آوری شد و پیش بینی می شود امسال خیران 30 میلیارد ریال در این جشن کمک کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 28 هزار قلک نیز به منظور ترویج فرهنگ کمک به نیازمند در بین دانش آموز استان توزیع می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها