کد خبر: 924842
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
معاون وزیر ورزش و جوانان:
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: 30 درصد از مدال‌های باز‌ی‌های آسیایی جاکارتا توسط بانوان کسب شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریبا محمدیان در حاشیه سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در همه استان‌ها ورزش بانوان با برنامه‌ریزی و حمایتی که مسئولان انجام می‌دهند روند رو به رشدی داشته به طوری که در استان اردبیل نیز نشانه‌هایی از جهش ورزش بانوان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه در حوزه ورزش بانوان شعاری عمل نکردیم بلکه سعی کردیم شرایط مطلوب و مناسب را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: با تجدیدنظر در برنامه‌های ارائه شده سعی کردیم تا براساس سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان سند جامع ورزش بانوان را تدوین و تصویب کنیم تا بانوان در بهترین شرایط به فکر سلامتی و تندرستی خود باشند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نمونه این طرح‌های عملیاتی را طرح ملی غربالگری ساختاز قامتی بانوان روستایی و همچنین حمایت از بانوان مدال‌آور اعلام کرد و گفت: به دلیل آنکه استان‌ها در خط مقدم برنامه‌های اجرایی قرار دارند ما تلاش کردیم تا ورزش بانوان در استان‌ها بیشتر مورد حمایت و تقویت قرار گیرد.

محمدیان در مورد بازی‌های آسیایی جاکارتا و افتخارآفرینی بانوان نیز بیان کرد: 30 درصد حجم کاروان ورزشی کشورمان را در بازی‌های آسیایی بانوان تشکیل دادند که 30 درصد مدال‌های کسب شده نیز توسط بانوان به دست آمده است.

وی ادامه داد: ما اقدامات خوبی را در نیمه دوم سال با همراهی مدیران ورزشی استان‌ها در اعزام تیم‌های ورزشی بانوان در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم تا پایان امسال بخش عظیمی از مدال‌های ورزشی کشورمان را بانوان به دست آورند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از بانوان علاقمند به رشته‌های ورزشی خواست، تا با مراجعه به سامانه 30 دقیقه در وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان به نشاط و تندرستی خود بها دهند تا یک تحرک و پویایی را در جمع بانوان شاهد باشیم.

محمدیان در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اظهار کرد: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها انجام می‌شود و در همین استان اردبیل که میزبان مسابقا آسیایی و جهانی بود بانوان ما در ورزشگاه‌ها حاضر شده و در یک فضای مناسب نظاره‌گر مسابقات برگزار شده بودند.

وی به کمبود سالن‌های ورزشی بانوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی سالن نیمه تمام از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است ما با اولویت در دهه فجر امسال بخشی از این پروژه‌ها را افتتاح کرده و به بهره‌برداری می‌رسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر