کد خبر: 925944
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز دشمن می خواهد با نفوذ در جبهه فرهنگی و سیاسی ، جوانان را از انقلاب و نظام ناامید کند که باید بیشتر از گذشته هوشیار باشیم و این توطئه ها را نیز در نطفه خفه کنیم.

عزیز جوانپور در دومین اردوی آموزشی، تشکیلاتی (حیات طیبه) دانشجویان شمال غرب کشور در اهر این اردو را فرصتی مناسب برای بهره مندی دانشجویان علاقه مند به برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی عنوان کرد.

وی گفت: امروز دشمن با توطئه ها و ترفندهای مختلف نسل جوان انقلاب را مورد هدف و هجمه خود قرار داده است که باید با هوشیاری و روشنگری لازم جوانان را با اهداف و توطئه های آنها آشنا کنیم.

جوانپور گفت: همچنانکه جوانان این مرز و بوم در طول 8 سال دفاع مقدس ثابت کردند که با تکیه بر سلاح ایمان و تقوی می توان بر دشمن زبون غلبه کرد افزود: جوانان در طول این ایام با ایثار جان خود نظام و انقلاب را آبیاری کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر توطئه جدید دشمن و استکبار جهانی گفت: امروز دشمن می خواهد با نفوذ در جبهه فرهنگی و سیاسی جوانان را از انقلاب و نظام ناامید کند که باید بیشتر از گذشته هوشیار باشیم و این توطئه ها را نیز در نطفه خفه کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تشکلهای اسلامی در واحدهای دانشگاهی را بستری مناسب برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و مشارکت دانشجویان دراین فعالیت ها را موجب پویایی و شکوفایی استعدادها برشمرد و این اردو را گامی در جهت افزایش اطلاعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی عنوان کرد.

وی گفت: دشمن در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صدد توطئه، ضربه زدن و سیه نمایی است که حضور در صحنه قشر دانشجو و خارج شدن از برخی بی تفاوتی می تواند این توطئه جدید را نیز نقش برآب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر