کد خبر: 926412
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
دبیر ستاد استانی اربعین در آذربایجان‌شرقی خبر داد:
دبیر ستاد استانی اربعین گفت: موکب‌های آذربایجان‌شرقی برای یک‌هزار نفر در مرز جلفا، ۱۰ هزار نفر در مرز خسروی، دو هزار نفر در کربلا، ۱۰ هزار نفر در سامرا و ۱۵ هزار نفر در بصره خدمات مختلف از قبیل: تغذیه و اقامت ارائه خواهند کرد.

جهانگیر اسکندرزاده در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیران موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از تشکیل ۱۹ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین توسط این کمیته خبر داد و اظهار داشت: این موکب‌ها روزانه به ۳۸ هزار نفر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

دبیر ستاد استانی اربعین افزود: موکب‌های آذربایجان‌شرقی برای یک‌هزار نفر در مرز جلفا، ۱۰ هزار نفر در مرز خسروی، ۲ هزار نفر در کربلا، ۱۰ هزار نفر در سامرا و ۱۵ هزار نفر در بصره خدمات مختلف از قبیل: تغذیه و اقامت ارائه خواهند کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی به عنوان استان معین در مرز خسروی انتخاب شده و زائران این استان نیز از این مرز تردد خواهند کرد.

در این مراسم که رؤسای ۱۱ کمیته تخصصی ستاد اربعین و مدیران موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حضور داشتند آخرین هماهنگی‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران انجام شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر