کد خبر: 926434
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
استاندار آذربایجان‌ غربی:
استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: تا پایان امسال ۱۵۰میلیارد تومان در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان‌ غربی سرمایه‌گذاری می‌شود.

محمد مهدی شهریاری اظهار داشت: با قول مساعد وزیر ارتباطات تا پایان امسال ۱۵۰ میلیارد تومان در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان سرمایه گذاری می‌شود و از این طریق مشکلات پهنای باند و خطوط ارتباطی استان نیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمنان خواب‌های زیادی برای کشور دیده‌اند و با وجود مشکلات اقتصادی تصور می‌کنند با استفاده از این بستر می‌توانند به جمهوری اسلامی آسیب جدی وارد کنند، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که سخت در اشتباهند و ملت همیشه در صحنه ایران به تمامیت ارضی کشور معتقدند و قطعا هرگز در مسیر توطئه‌های دشمنان نظام قرار نخواهند گرفت و با وحدت رویه دولت را در مسیر حل مشکلات اقتصادی یاری خواهند رساند.

شهریاری با اشاره به مشکلات استان و اینکه شهر‌های آذربایجان غربی در گذشته از نظر توسعه‌ای متوازن نبودند افزود: با وجود اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و آبادانی هنوز برخی شهرستان‌های این استان با مشکلات اساسی مواجه هستند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید براینکه مدل مدیریتی استان برمبنای توزیع عادلانه امکانات در تمام شهرستان‌ها است، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امکانات بصورت متوازن بین شهرستان‌ها بخصوص شهرستان‌هایی که از نظر شاخص‌ها عقب‌تر هستند توزیع شود تا کل استان به موازات هم رشد و توسعه یابد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی استانی با تنوع اقوام و مذاهب مختلف است افزود: همه اقوام و مذاهب همانطور که سالیان سال با صلح و صفا در کنارهم زندگی کردند امید است این وحدت ادامه یابد و با وجود مناطق ویژه اقتصادی و آزاد بسیاری که در استان داریم از امنیت موجود در استان استفاده کرده و برای توسعه استان گام‌های موثر برداریم.

شهریاری با اشاره به اینکه اشنویه ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف دارد تصریح کرد: در تلاشیم با حل مشکلات و کمبود‌های این شهرستان با همکاری مردم با دولت هم در توسعه گردشگری، کشاورزی و دامپروری این شهرستان گام‌های اساسی برداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر