کد خبر: 926773
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
هندبال بانوان مریوان به مقام سوم مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور رسید
تیم کردستان با هفت نشان طلا و یک نقره بر سکوی نخست تیمی رقابت‌های بوکس نونهالان منطقه 6 کشور ایستاد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، رقابت‌های بوکس نونهالان منطقه 6 کشور با قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید.

در این پیکارها 56 بوکسور از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان طی روزهای 22 و 23 شهریورماه در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با 9 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست هفت نشان طلا و یک نقره را به دست آورد.

محمدطاها آئینی، میلاد فلاحی، مهران اسپرناک، محمد محمودی، ریبین امینی، امیر روحی و دانیال عزیزی نشان طلا را برگردن آویختند و علیرضا احمدزاده نیز دوم شد.

در نتیجه تیمی کردستان سکوی نخست این مسابقات را تصاحب کرد، ایلام و لرستان به ترتیب رده‌های دوم و سوم تیمی را به دست آوردند.

بیژن عبدالملکی سرپرست، امیر احمدی و سمکو کریم‌زاده به عنوان مربی تیم کردستان را در این رقابت‌ها هدایت و همراهی می‌کردند.

هندبال بانوان مریوان عنوان سوم مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور را کسب کرد

مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات با حضور 14 تیم از باشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد و کردستان با دو نماینده هیأت استان و مریوان در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کرد.

هیأت کردستان با شکست مقابل تیم‌های شیراز و همدان از گردونه مسابقات خذف شد و هندبالیست‌های مریوانی با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد

شاگردان سروه خرازی در یک مرحله چهارم نهایی با شکست مقابل تیم قدرتمند مشهد به دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها راه یافتند که بازیکنان شایسته مریوان در این مرحله با غلبه بر تیم ملایر عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

شیدا ابوالقاسمی، پرستو اسماعیلی، مژگان مردوخی، کوثر احمدی، هاوژین عبدالهی، مرضیه روبینا، هدیه روخنده، چاوان روهنده، دیمن جام‌پرسنگ، پریا رضایی، شیوه سلیمی، بهره داربرزین، سایه یگانه و سهیلا هیئت به سرپرستی پریا فرجی و مربیگری سروه خرازی در ترکیب تیم هندبال مریوان نقش‌آفرینی کردند.

طبق مقررات فدراسیون دو تیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دارند که در خصوص حضور تیم رده‌سوم دسته یک با توجه به نظرات شفاهی مسوولان فدراسیون این احتمال می‌رود که نماینده مریوان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند.

کشتی‌گیر عنوان دار سنندجی صاحب گردن‌آویز نقره رقابت‌های عمومی کشور شد

رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور جمعه در تهران برگزار شد.

در رشته کشتی آزاد 810 ورزشکار و در کشتی فرنگی نیز 455 نفر شرکت کردند که در مجموع 1265 کشتی‌گیر در رقابت‌های عمومی (اوپن) در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها با طرحی جدید و به صورت وزن به وزن از سوی فدراسیون برگزار شد که این مسابقات از روز 10 مردادماه آغاز و 23 شهریورماه در هفته هفتم به ایستگاه پایانی خود رسید.

در پایان این رقابت‌ها ادریس ابراهیمی کشتی گیر عنوان‌دار سنندجی مدال نقره وزن 97 کیلوگرم را به خود اختصاص داد و بر سکوی دوم ایستاد.

فدراسیون کشتی در راستای شناسایی استعدادها و پشتوانه‌سازی به نفرات برتر مدال قهرمانی و جوایز نقدی اهدا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر