کد خبر: 927346
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
دنیا حیدری
برگه قرارداد کرش همچنان معطل امضای مرد پرتغالی است، برای بسته شدن پرونده‌ای که فدراسیون تاج ماه‌ها پیش وعده تمدیدش را داده بود. حضور کرش در تهران و برپایی نخستین اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه هم نتوانست داستان ادامه‌دار تمدید قرارداد کرش را به سرانجام برساند و چانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد، بی‌آنکه توانسته باشد رضایت یا توافق طرفین را برای ادامه همکاری به دنبال داشته باشد.

کرش در دو دیدار اخیر با تاج، بار دیگر خواسته‌های خود را برای باز‌های جام ملت‌های آسیا ارائه و تأکید کرده که هرچه سریع‌تر تکلیف قراردادش را مشخص کند. او با وجود نداشتن قرارداد رسمی، طبق برنامه در اردوی تیم ملی حاضر شد، اما همانطور که به رئیس فدراسیون نیز گوشزد کرده فرصت زیادی تا بازی‌های جام ملت‌ها باقی نمانده و در این فرصت محدود تیم ملی باید با برنامه‌ریزی برای اردوی‌های آینده مهیای شرکت در این رقابت‌ها شود. با این حال تعلل در عقد قرارداد با کرش می‌تواند مشکلات زیادی را در راه آماده‌سازی تیم ملی به وجود آورد، مسئله‌ای که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

تاج امروز از تأمین رقم قرارداد کرش، هزینه‌های تیم ملی و اردو‌های درخواستی مرد پرتغالی به عنوان دغدغه‌های اصلی خود یاد می‌کند و بالا و پایین شدن ارز و قیمت دلار را مزید بر علت عدم دستیابی به تفاهم با سرمربی بدون قرارداد تیم ملی می‌خواند. واقعیت، اما این است که فدراسیون زمانی که قیمت دلار یک‌سوم امروز هم بود نتوانسته بود رضایت کرش را برای انداختن امضا پای برگه قراردادش بگیرد. با وجود این، رئیس فدراسیون در تمام دیدارهایش با کرش تأکید دارد که تمام فکر و ذکرش را روی برنامه‌های تیم ملی گذاشته تا شرایط را برای ادامه همکاری و عقد قرارداد با او مهیا کند. به‌رغم این تأکید، اما به نظر می‌رسد تاج سرش به جایی دیگر گرم است و همه توان خود را روی پرونده کرش نگذاشته که این داستان بی‌آنکه به نتیجه‌ای مثبت برسد تا به امروز طول کشیده است!

توجیه تاج و برشمردن دغدغه‌هایش نمی‌تواند قابل قبول باشد، خصوصاً که زمان به سرعت در حال گذر است و نگرانی‌ها بابت عدم تمدید قرارداد کرش و آینده مبهم تیم ملی همچنان به قوت خود باقی است. دغدغه‌هایی که با نزدیک شدن به جام ملت‌ها بیشتر هم می‌شود، وقتی که بعد از پیشنهاد‌های ملی دیگر کشورها، حالا زمزمه‌هایی نیز در خصوص پیشنهاد یک تیم متمول داخلی به گوش می‌رسد. پیشنهاد مالکی که گویا مبلغ هنگفتی از قرارداد کرش را نیز آماده کرده و برخلاف تاج برای عقد قرارداد این پا و آن پا نمی‌کند. با این حال، هنوز هم این انتظار وجود دارد که رئیس فدراسیون فوتبال اندکی از دلمشغولی‌های این روز‌های خود را کم و ذهنش را متمرکز قرارداد سرمربی تیم ملی و مهیا کردن شرایط برای حضور در جام ملت‌های آسیا کند، رقابت‌هایی که نتیجه‌گیری در آن برای ایرانی که سال‌هاست جایگاه خود را به عنوان تیم اول آسیا حفظ کرده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مسئله‌ای که‌ای کاش بتواند آقایان را به تسریع بخشیدن به روند امضای قرارداد با کرش مجبور کند، اتفاقی که با وجود وعده‌های فراوان، طی ماه‌های اخیر شاهد آن نبودیم!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار