کد خبر: 927889
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
با برگزاری نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها
نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها (Startexpo2018) از روز سه‌شنبه، سوم مهرماه در اصفهان آغاز می‌شود و صاحبان تکنولوژی‌های نوین را در پایتخت علمی و دانشگاهی ایران گرد هم جمع می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها یکی از نمایشگاه‌های مهم و برجسته در استان اصفهان به شمار می‌رود که با تاکید بر فناوری، به عنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری به عنوان به‌کارگیری ایده‌های نوین برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که در 3500 مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور حدود 70 مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، زمینه‌های مختلفی مانند استارتاپ‌ها و کسب و کارهای جدید، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، صنایع خلاق و پیشرو، مراکز دولتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی را دربرمی‌گیرد و مشارکت‌کنندگان، توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

برندها و شرکت‌های معتبری در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به ثامن ارتباط عصر، کارگزاری بانک پاسارگاد، کارگزاری شهر، دانشگاه اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، صاایران و توسعه مدیریت ارتباطات ماندگار اشاره کرد. همچنین کشورهای عمان و مغرب نیز با اعزام هیئت‌های عالی‌رتبه به این نمایشگاه، جنبه‌های بین‌المللی ویژه‌ای را در نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها (Startexpo2018) ایجاد کرده‌اند.

این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری در نظر گرفته شده و بر خلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفاً عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده‌اند، به دنبال تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نو و استارتاپ‌ها است.

متصل کردن تولیدکنندگان محصولات فناورانه به مشتریان، معرفی فناوری‌های روز به صنایع متوسط و بزرگ، آشنا کردن سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها، دعوت از مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل‌کرده به بازدید از نمایشگاه و گردهمایی گسترده‌ای از نقش‌آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری از جمله اهداف تعیین شده برای نمایشگاه استارتکس به شمار می‌رود.

در این نمایشگاه طیف وسیعی از مخاطبین شامل فعالان حوزه‌های فناوری و تکنولوژی مانند تجهیزات پوشیدنی، خرده‌فروشی، خدمات، آموزش، حمل و نقل و لجستیک، شهرهای هوشمند و فناوری‌های شهری، پهپاد و رباتیک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، کشاورزی هوشمند، سفر و گردشگری، بازی‌های رایانه‌ای، رسانه و بازاریابی، سلامت، اینترنت اشیا، انرژی، امنیت شبکه، اتوماسیون، تولید هوشمند، بلاک‌چین، فین‌تک و تجارت الکترونیک، شبکه‌های اجتماعی، فناوری‌های فضایی و کارآفرینی اجتماعی حضور دارند و داشته‌ها و دستاوردهای خود را برای افرادی نظیر مدیران وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، استارتاپ‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران خصوصی، پارک‌های علم و فناوری، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، مخترعان، طراحان وب و اپلیکیشن، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، مشاوران و منتورها، برگزار کنندگان رویدادها و مدیران تحقیق و توسعه صنایع و شرکت‌ها به نمایش می‌گذارند.

نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها در راستای سیاست‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به منظور توسعه و ترویج کارآفرینی، خلق ثروت، رونق اقتصادی و افزایش سطح اشتغال در جامعه برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند. بخشی از این مخاطبان به دلیل توسعه روزافزون فناوری‌های نوین و کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی، بازدید از نمایشگاه را در دستور کاری خود قرار خواهند داد و بخشی دیگر نیز به دنبال بازاری برای توسعه فعالیت‌های حوزه فناوری با حمایت‌های مالی و سرمایه‌گذاری هستند.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که طی سال‌های اخیر، کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، رشد چشمگیری داشته‌اند. استارتاپ‌های بزرگ و موفق ایرانی به لطف ایده‌های جوانانی ایجاد شده که به دلیل تخصص و قابلیت‌های خود این فرصت را هم داشته‌اند تا در صدها شرکت بین‌المللی و مشهور اروپایی و امریکایی کار کنند، اما به رغم همه مشکلات، فشارها و محدودیت‌ها در داخل کشور مانده‌اند و با آموختن از تجربیات موفق داخلی و خارجی، کسب و کار خود را به راه انداخته‌اند.

علاقمندان به بازدید از نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها (Startexpo2018) می‌توانند از ساعت 15 تا 21 روزهای سوم تا ششم مهرماه امسال به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر