کد خبر: 927918
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج:
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: واگذاری نواحی منفصل به شهرداری هنوز هم جای بحث دارد اما نباید از خدمات‌رسانی مطلوب و رفع مشکلات ساکنان این نواحی کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، کمال کاظمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد که با حضور اعضاء شورای شهر و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از نواحی منفصل شهری در سنندج به دلیل عدم احداث زیرساخت‌های لازم دارای مشکلات فروانی هستند. 

 وی بیان کرد: اینکه واگذاری نواحی منفصل به شهرداری هنوز هم جای بحث دارد اما نباید از خدمات‌رسانی مطلوب و رفع مشکلات ساکنان این نواحی کوتاهی صورت گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: ساکنان نواحی منصل شهری خود رغبت و تعامل لازم با شهرداری را در راستای رفع مشکلات در این نواحی دارند و باید از ظرفیت خود مردم بهره لازم را برد.

کاظمی عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی لازم توانسته برخی از مشکلات  نواحی منفصل را رفع کند که امیدواریم در آینده هم با تلاش و برنامه هدفمند بتوانیم در جهت رفع معضلات و رضایتمندی ساکنان نواحی منفصل هم گام‌های اساسی برداریم. 

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این مراسم گفت: حسن آباد دارای هویت وپیشنه تاریخی است. 

ارسطو گویلی افزود: قدمت تاریخی ناحیه منفصل شهری حسن آباد خود یکی از امتیازات مهم برای جذب گردشگر و درآمد برای شهردای است. 

وی افزود: احداث زیرساخت‌های لازم و رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد می‌تواند در آینده به رونق گردشگری در این ناحیه کمک کنند. 

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله اسماعیل نقشبندی تجلیل و با حکم شهردار سنندج عطاالله ساعدموچشی از کارکنان شهرداری و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی بعنوان مدیر جدید شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد منصوب شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر