کد خبر: 928190
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سهم اعتبارات ورزشی دستگاه های اجرایی این استان برای نخستین بار به طور کامل جذب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سهم اعتبارات ورزشی دستگاه های اجرایی این استان برای نخستین بار به طور کامل جذب شده است.

فتح الله حقیقی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست با معاونان و کارشناسان سیاسی فرمانداری های استان مرکزی دراراک، افزود: بر اساس قانون، یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی باید در حوزه ورزش و جوانان هزینه شود که این تکلیف در استان عملیاتی شد. 
وی ادامه داد: اعتبار 27صدم درصد ارزش افزوده نیز باید در حوزه ورزش و جوانان هزینه شود که رقم آن بیش از 130 میلیارد ریال برآورد می شود و باید در ساخت و تکمیل طرح های ورزشی استان هزینه شود. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: باتوجه به ضرورت تقویت ساختار فرمانداری ها، اضافه شدن پست یک معاونت دیگر در تشکیلات سازمانی این نهاد اجرایی انجام شده و در تشکیلات و ساختار جدید فرمانداری ها رده معاونتی به 2 یا سه معاون افزایش پیدا کرده است. 
وی اضافه کرد: خانه جوان اراک پارسال و در هفته دولت نیز 2 خانه جوان در شهرستان های ساوه و خنداب به بهره برداری رسید و 6 شهرستان دیگر استان نیز تا پایان امسال صاحب خانه جوان می شوند. 
حقیقی بیان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی از رویکردهای دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان است و از سال گذشته تاکنون 3 مدیریت استانداری و سه پست معاونت فرمانداری ها به بانوان واگذار شده است و در دستگاه های اجرایی استان نیز نشست های مختلفی با 70 مدیرکل به منظور واگذاری پست های مدیریتی به بانوان گذاشته شده است. 
وی افزود: عملکردفرمانداری های استان بر اساس برنامه ریزی قبلی مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر