کد خبر: 928291
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
به همت مجموعه فرهنگی تفریحی مجد انجام شد
دانش آموزان دبستان جوادالائمه همزمان با آغاز سال تحصیلی با حضور در مجموعه فرهنگی تفریحی و گردشگری عمارت مجد یک روز پربار و شاد را سپری کردند .
بهاره عشقی صابر

دانش آموزان دبستان جوادالائمه همزمان با آغاز سال تحصیلی با حضور در مجموعه فرهنگی تفریحی و گردشگری عمارت مجد یک روز پربار و شاد را سپری کردند .

در این اردوی یک روزه دانش آموزی ، مأموران راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به ارائه نکاتی آموزشی درباره نحوه عبور از خیابان، سوار و پیاده شدن از خودرو و موارد ایمنی  و احتیاط در مسیر خانه تا مدرسه را آموختند .

در ادامه یکی از پرسنل خدوم وجان برکف  آتش نشان ،  رعایت نکات ایمنی درهنگام بروز خطر و نحوه برخورد با حوادث و حفظ خونسردی را به دانش‌آموزان آموزش داد .

یکی دیگر ازموارد  آموزشی که به  دانش آموزان در این اردوی یک روزه ارائه شد ، نحوه صحیح مصرف آب و صرفه جویی در مصرف آب به صورت  اجرای نمایش عروسکی بود.

 دانش آموزان در ادامه با قالب گیری و ورز دادن خمیر و دیگر مراحل پخت نان  را فراگرفتند  آنها آموختند ،که نانوا برای پخت نان گرمی که در اختیارشان قرار می گیرد، چقدر زحمت می‌کشد و در مصرف نان نباید اسراف شود .

نواختن زنگ مدرسه به صورت نمادین طبق سنت قدیم، انجام حرکات ورزشی با بادکنک و بازی در شهربازی مجموعه تفریحی و فرهنگی وگردشگری مجد از برنامه های یک روز شاد و مفرح برای دانش آموزان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر