کد خبر: 928591
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات سیزده واحد تولیدی در جلسات و کمیته‌های کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد .

بهروز اسودی با اعلام این خبر اظهار کرد: در قالب کمیته تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط ، درخواست 9 واحد متقاضی تسهیلات در سالجاری با حضور نمایندگان بانک های عامل و واحدهای تولیدی متقاضی بررسی و جهت تصمیم گیری نهایی و معرفی به بانکهای عامل به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شد .

وی گفت : تا کنون 187 واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند که پرونده 32 واحد تولیدی به بانک‌های عامل استان معرفی شده است و مابقی نیز در کمیته بررسی تسهیلات نیز مرحله بررسی قرار دارد .

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: مشکلات بانکی ، مالیات و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی پلیمر البرز گلپایگان ، سمنان تیهو ، پیشران خودرو و زرین ذرت نیز در هفدهمین جلسه کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل استان بررسی شد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: این جلسات کارشناسی بنا به درخواست واحدهای تولیدی جهت طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بمنظور بررسی مسایل برخی از واحدهای تولیدی استان برگزار شده است .

اسودی تصریح کرد: در این جلسات که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید هریک از نمایندگان واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود پرداخته و پس از بحث و بررسی ، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر