کد خبر: 928910
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: سه هزار و 600 راننده ناوگان باری این استان برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی رایگان ثبت نام کردند.

احسان منصور کیایی اظهارداشت: رسیدگی به مطالبه های رانندگان یکی از اولویت های اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در استان سمنان است.

وی خاطر نشان کرد: براساس ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان بخش حمل و نقل کالا، ثبت نام از رانندگان از ابتدای مرداد سال جاری در استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با بیان این که بیش از 80 درصد از رانندگان استان در این طرح ثبت نام کردند گفت: از مجموع چهار هزار و 707 نفر راننده ناوگان جاده‌ ای استان که در بخش حمل کالا فعالیت می‌ کنند تاکنون سه هزار و 650 نفر برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی رایگان ثبت نام کردند.

منصور کیایی ادامه داد: با احتساب تعداد رانندگان بخش کالا و همسرانشان، پیش‌ بینی می‌شود مجموع دریافت کنندگان بیمه تکمیلی رایگان در استان به 9 هزار و 414 نفر برسد.

وی ،مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح را ارائه شماره شبا حساب بانکی راننده و مشخصات همسر دانست و افزود: رانندگانی که تاکنون نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام نکردند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک به انجمن های صنفی رانندگان شهرستان محل سکونت و یا دفاتر منتخب پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منصورکیایی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت شکایات رانندگان افزود: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141، سامانه تلفن گویا و بخش پاسخگویی 141، وب سایت www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

سال گذشته دست کم 2 میلیون مسافر و بیش از هشت میلیون تن کالا به وسیله ناوگان عمومی استان سمنان جا به جا شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار