کد خبر: 928958
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: پدافند غیرعامل راهبرد اساسی مصون‌سازی کشور و یکی از ارکان‌ امنیت ملی محسوب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حسین خوش‌اقبال در جلسه شورای پافند غیرعامل استان، اظهار کرد: پدافند غیرعامل راهبرد اساسی مصون‌سازی کشور و یکی از ارکان‌های امنیت ملی است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان نظام شاهد شکوفایی، توسعه و عمران کشور شدند درصدد اخلال در روند برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستند، افزود: دشمنان ما نمی‌خواهند این جشن به مذاق مردم خوشایند شود لذا با آگاهی، تدبیر و روشن‌بینی باید همه با مشکلات پیش‌رو در جامعه برخورد کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: پدافند غیرعامل مسوولیت دارد روند بهبود کار‌ها در زمینه مقابله با تهدیدات دشمن را درپیش بگیرد و در این زمینه حساسیت نشان دهد چراکه اگر امروز ما برنامه‌ریزی صحیح نداشته باشیم امکان واردشدن خسارت به مملکت در آینده پیش‌بینی می‌شود.

خوش‌اقبال بر لزوم طبقه‌بندی کارگروه‌های پدافند غیرعامل با مشارکت کارشناسی و تخصصی شده تاکید کرد و ادامه داد: برای به نتیجه رسیدن این پروژه (طرح جامع پدافند غیرعامل) تمام مواردی که امکان ایجاد مشکل در کشور وجود دارد، کار علمی و کارشناسی شده همزمان با برنامه‌ریزی دقیق توسط مسوولین برای جلوگیری از ضرر و زیان و خسارت‌های احتمالی را می‌طلبد.

وی با اعلام اینکه کشور ما ادعای استقلال‌طلبی دارد و زیر بار سلطه نمی‌رود، یادآور شد: دشمنان برای رسوخ و دخالت در همه بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند لذا دستور کار این جلسه اگر فقط بایگانی شود بی‌فایده است بنابراین با همفکری و تعامل از اهداف شوم دشمنان نظام در همه بخش‌ها باید جلوگیری کرد.

این مقام مسوول خطاب به اعضای پدافند غیرعامل در استان اذعان کرد: با جدیت کار‌ها و برنامه‌های خود را دنبال کنید و با خردجمعی و کارعلمی این طرح جامع را به شکلی هدایت کنید که مردم استان کردستان از ثمرات آن بهره‌مند شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر