کد خبر: 928973
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
معاون خدمات شهری شهرداری کرج:
با تصویب شورای اسلامی شهر کرج، شهرداری این کلانشهر در ایام اربعین حسینی (ع) با برپایی موکب در کشور عراق به زائرین حسینی (ع) خدمت رسانی می کند.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج گفت : لایحه مذکور با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی تهیه شده و مقرر گردیده مطابق با سال های گذشته با همکاری ستاد عتبات عالیات برای ارسال تجهیزات و نیروی انسانی به آنجا اقدام شود.

حسن مدیر روستا ادامه داد: سال گذشته خودروهای آمبولانس آتش نشانی را به همراه تجهیزات و نیروی انسانی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در شهر نجف عراق اعزام کردیم.

وی افزود: امسال هم قرار است در این قالب اعزام ۱۵۰ پارکبان شهرداری کرج و اراسال تجهیزات و وسائل برای ارایه خدمات را در شهر نحف عراق انجام دهیم، چون در خصوص جابجایی زائرین توسط وسائل حمل و تقل عمومی شهرداری ها هم از سوی کشور عراق اعلام شده که فقط تا سر مرز ایران می توانیم از وسایل حمل و نقل عمومی کشورمان استفاده کنیم.

مدیرروستا بیان کرد: در حال حاضر محلی برای انجام امور نظافت و پاکسازی توسط نیروهای شهرداری در شهر نجف عراق تعیین شده و قرار است شهرداری ها بر این اساس تصمیمات و حیطه وظایف خود را مشخص کرده و اعلام کنند.

اکبر سیم نژاد رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هم گفت: اقدام امسال شهرداری کرج فقط شامل اعزام پارکبان های معاونت خدمات شهر برای انجام پاکیزگی و نظافت خیابان های آنجا است و بودجه ذکر شده برای آن هم مبلغ زیادی نیست.

 وی عنوان کرد: وظیفه شرعی، قانونی و عرفی ما است که در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی در کشور عراق همکاری لازم را لحاظ و منظور کنیم و در این میان ارایه خدمات در این مورد در شهر نجف از سوی شهرداری ها اهمیت زیادی دارد.

 در نهایت این لایحه دوفوریتی شهرداری کرج با این شرط که پرداخت آن به جای ماده ۱۶ از یک ردیف منظور شده دیگر باشد به تصویب رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار