کد خبر: 929102
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري :
در آييني با حضور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري فرماندار شهرستان بروجن و جمعي از مديران محلّي از كاركنان آتش‌نشاني در شهرك‌هاي صنعتي شهركرد، بروجن و سفيددشت تقدير شد.
حمیرا رحیمی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: در جریان بمباران پالایشگاه آبادان در هفتم مهر ۱۳۵۹ جمعی از ایثارگران آتش‌نشان در حال اطفای حریق به فیض شهادت نایل آمدند و به همین مناسبت، هفتم مهرماه به روز آتش‌نشانی و ایمنی مزیّن شد.
علیرضا شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش نیرو‌های آتش‌نشانی و ایمنی در تمام عرصه‌ها در یاری‌رسانی به همنوعان معطوف است و این رشادت در بخش صنعت هم همواره کارگشا بوده است.
وی افزود: بی‌تردید نیرو‌های خدّوم آتش‌نشانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز همپای رزمندگان جبهه‌ی تولید در توسعه‌ی اقتصادی کشور نقش مؤثر دارند.
شفیع‌زاده تقدیر از آتش‌نشانان شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن و سفیددشت را نمادِ قدردانی از کلیّه‌ی نیرو‌های ایثارگر این حوزه برشمرد و تصریح کرد: انگیزه‌بخشی به همه‌ی عوامل مؤثرِ انسانی در توسعه‌ی پایدار، زمینه‌ی همدلی و وحدت را برای حمایت از کالای ایرانی تقویت می‌کند.
در این آیین با اهدای لوح و هدایایی، از نیرو‌های آتش‌نشانیِ فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن و سفیددشت قدردانی شد.
گفتنی است که ۲۱ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری با کلیّه‌ی امکانات زیربنایی برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی وجود دارد.  
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر