کد خبر: 929207
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشینه تاریخی و کهن اردبیل باید در کشور معرفی شود.

حمید لطف اللهیان در آئین رونمایی از کتاب اردبیل اظهار کرد: تاریخ اردبیل بسیار کهن و پرافتخار بوده و باید با استفاده از ابزارها و فرصت های فرهنگی این پیشینه در کشور معرفی و شناسانده شود.

وی تدوین و چاپ کتاب «اردبیل دارالعرفان و دارالارشاد» را زمینه ای برای معرفی اردبیل و پیشینه آن برشمرد و یادآور شد: این مهم می تواند شروع خوبی برای سایر اقدامات مشابه در راستای معرفی قابلیت های فرهنگی و تاریخی و پیشینه پرافتخار این دیار باشد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: این اثر ارزشمند و ماندگار به همت شهرداری اردبیل تدوین شده و در اختیار شهروندان و عموم علاقمندان به تاریخ، فرهنگ، هنر و طبیعت شهر و استان اردبیل قرار می گیرد.

لطف اللهیان با اشاره به چرخش برنامه های شهرداری اردبیل از بحث های عمرانی به فرهنگی بیان داشت: ورود شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی به مسایل فرهنگی و اجتماعی می تواند در توسعه پایدار فرهنگ شهری بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در عین حال با اشاره به توجه شهرداری به مطالبات شهروندان در بخش عمرانی متذکر شد: در اجرای پروژه های شهری نیز براین امر اعتقاد داریم که هیچ پروژه ای بدون برخورداری از پیوست فرهنگی و اجتماعی نمی تواند به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان منجر شود.

شهردار اردبیل با تاکید بر اجرای طرح های انسان محور در مناطق مختلف اردبیل یادآور شد: نمونه اینگونه طرح ها هم اکنون در منطقه گردشگری شورابیل در حال اجرا بوده و توانسته در بحث توسعه فرهنگی و اجتماعی به دستاوردهای چشمگیری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر