کد خبر: 929244
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
پس از رایزنی‌های انجام شده مسئولان بنیاد برکت قول‌های مساعدی برای اشتغالزایی در شهرستان قصرقند دادند.
فرماندار قصرقند با اعلام این خبر گفت: بی‌توجهی به امر آموزش و اشتغال بستر‌ها را برای رشد انواع آسیب‌ها فراهم می‌کند و در این راستا تلاش کردیم تا توجه مسئولان را به این مهم جلب کنیم.
حمیرا ریگی افزود: پس از رایزنی‌های انجام شده مسئولان بنیاد برکت قول‌های مساعدی برای اشتغالزایی در شهرستان قصرقند داده‌اند و انشاء‌الله با مشارکت این بنیاد برخی از مشکلات بیکاری منطقه رفع می‌شود.
فرماندار قصرقند با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در بازار مصرف هم ادامه داد: در شهرستان قصرقند اکیپ‌های بازرسی و تعزیرات روزانه بر توزیع کالا‌های اساسی مردم نظارت دارند.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات استفاده شود، گفت: مسئولان با هماهنگی‌های بین سازمانی با حضور در بین مردم به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
ریگی افزود: بانک‌ها نیز برای پرداخت تسهیلات باید با متقاضیان همکاری کنند و به تسهیل قوانین در بحث ضامن برای وام گیرنده بپردازند.
وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی ۲۶۱ روستایی بخش «تلنگ» در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و با افتتاح آن مشکلات آبی مردم این منطقه رفع می‌شود.
فرماندار قصرقند تصریح کرد: توجه به صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری و همچنین ایجاد گلخانه‌های جدید می‌تواند برای حل مشکل بیکاری راهگشا باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار