کد خبر: 929328
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
در قالب طرح رزمایش خدمت متعالی صورت گرفت
مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از بهینه‌سازی هفت‌هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه تخت‌رستم شهرستان گرمسار، در قالب رزمایش خدمت متعالی و در کمتر از 270 دقیقه خبرداد و گفت: در این رزمایش نیروهایی از توزیع برق پنج شهرستان مرکزی و غربی استان حضور داشتند.

حسین صفری با اشاره به این که این رزمایش با استعداد ۴۶ نفر از نیروهای اجرائي اين شرکت انجام شد اظهار کرد: ۱۱ اکيپ عملياتي از مديريت توزيع برق شهرستان‌هاي سمنان، سرخه، مهديشهر، آرادان و گرمسار در اين رزمايش حضور پيدا کردند.

وی با بیان این که افزایش بهره‌وری یکي از مهم‌ترين مزيت‌هاي اين برنامه به شمار مي‌رود افزود: با تجميع نيروهاي انساني و امکانات و تجهيزات‌، هفت‌هزار متر شبکه ۲۰ کيلوولت تعمير و اصلاح شد.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار ادامه داد: همچنين تعويض ۲۴۰ عدد مقره بشقابي و تنظيم ميزان کشش خطوط برق رساني مربوط به ۴۰ فاصله شبکه بين پايه‌هاي برق از دیگر خدمات و اقدامات انجام شده در این رزمایش است.

وی با بیان این که انجام این فعالیت‌ها، ظرف چهار ساعت و 30 دقیقه به اجرا درآمده تصریح کرد: چنانچه اين برنامه در حالت عادي انجام شود، ۱۰ روز کاري زمان لازم خواهد داشت.

صفری از اجرای این رزمایش‌ها به مثابه یک تمرین جدی برای خدمات‌رسانی در مواقع بحرانی نام برد و یادآور شد: افزايش توان نيروهاي عملياتي در مواقع بحران، تقويت کار تيمي و افزايش رضايت‌مندي مردمي، از جمله اهداف رزمایش‌های خدمت در شرکت توزیع برق استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر