کد خبر: 929419
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان خبر داد.
منوچهر حبیبی گفت: براساس آمار‌ها ۲۹۶ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شد. این مبلغ معادل ۹۱ درصد طلب کشاورزان است در حالی که خرید تضمینی گندم، جو و کلزا را می‌توان از راهکار‌های اساسی در حمایت از کشاورزان برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه استان قزوین در حوزه کشاورزی ظرفیت خوبی داشته و در راستای تقویت این ظرفیت باید دستگاه‌های اجرایی مربوط همکاری لازم را داشته باشند. معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: امسال ۲۵ مرکز خرید محصولات تضمینی در استان وجود داشت که خوشبختانه پراکنش خوبی در نقاط مختلف داشته و سبب سهولت در کار کشاورزان شد.

وی گفت: با توجه به میزان کشت محصولات در استان امسال بیش از ۲۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی به صورت تضمینی خریداری شد. حبیبی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش خرید تضمینی از کشاورزان استان داشته است، افزود: با اقدامات خوب جهاد کشاورزی در حوزه مبارزه با آفات از بابت سن‌زدگی گندم نگرانی نبود. معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از ظرفیت ۳۶۰ هزار تنی سیلو‌های استان خبر داد و گفت: در زمینه ذخیره‌سازی محصولات تضمینی خریداری شده مشکلی وجود نداشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار