کد خبر: 929485
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان:
فرمانده انتظامي شهرستان با بيان اينکه امنيت شاکله اصلي آرامش است گفت : آرامش وقتي به دست مي آيد که امنيت مطلوب و پايدار در جامعه حاکم باشد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ حسن ياردوستي اظهار داشت:امنيت زماني به وجود مي ايد که تمام نهاد ها و دستگاه ها و مردم آن را بخواهند.
وي ادامه داد: آنچه هم اکنون براي نيروي انتظامي مهم مي باشد مردم داري و افزايش محبوبيت در ميان عموم مردم است.
یاردوستی افزود: نقش پليس در ايجاد امنيت حفظ و نگهداري آن است و مردم عاملان اصلي به وجود آوردن امنيت هستند که اين مهم مي طلبد در اين راستا آگاه سازي شود .
اين مقام مسئول درادمه يکي از مشکلات جامعه را وجود آسيب هاي اجتماعي دانست و گفت : در اين راستا بايد با همکاري معتمدان در محلات آسيب شناسي شود و سپس گام هاي جدي در راستاي پيشگيري از اين معظل بر داشته شود .
اين مقام انتظامي اشاره اي به طرح هاي پليس در کاهش آسيب هاي اجتماعي کرد و اظهار داشت : پليس با استفاده از ظرفيت کارشناسان اقدام به راه اندازي کارگاه هاي آموزشي و بر پايي نمايشگاه کرده است .
سرهنگ ياردوستي در پايان با اشاره به اينکه با مشارکت مردم امنيت و آرامش ايجاد مي شود ، از همکاري و تعامل مردم فهيم و خوب اصفهان تشکر و قدر داني کرد و از آنها خواست : در خصوص شناسايي آسيب ها و معظلات محلات خود فورا خادمان خود را در پليس اصفهان از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 با خبر تا با برنامه ريزي مشکل برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر