کد خبر: 929556
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و قدرت‌اله نوروزی شهردار اصفهان افتتاح شد.
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا واقع در ضلع شمالی سپاهان‌شهر در مساحتی بالغ بر 7 هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر 12 هزار متر مربع در دوطبقه و فضاهای جانبی احداث شده است.
این مرکز درمانی شامل بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بسیار مجهز و پیشرفته‌ای است که با هدف ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب و با کیفیت به عموم مردم اصفهان و خانواده‌های نیروهای مسلح و ایثارگران دایر شده است.
عملیات ساختمانی این مرکز از سال 1393 آغاز و در پایان سال 1395 به اتمام رسید و پس از آن با دستور فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان تجهیز آن آغاز شد؛ این مرکز درمانی مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا و دارای بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی است.
رادیولوژی مجهز و پیشرفته تمام‌اتوماتیک و تمام‌دیجیتال، سونوگرافی پیشرفته 3 بعدی و 4 بعدی، ماموگرافی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، آزمایشگاه، کلینیک گوارش، کلینیک پوست و مو، کلینیک گوش و حلق و بینی، کلینیک مغز و اعصاب، کلینیک قلب، کلینیک طب فیزیکی، کلینیک زنان و مامایی، کلینیک چشم‌پزشکی، کلینیک دندانپزشکی و داروخانه شبانه‌روزی از جمله امکانات این مرکز است.
درمانگاه‌های فوق تخصصی این مرکز شامل ریه، خون، آسم و آنکولوژی، عفونی، گوارشی، غدد، نفرولوژی، روماتولوژی، نوزادان، ایمونولوژی، درمانگاه‌های تخصصی شامل اطفال، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، داخلی، ارولوژی، ارتوپدی، روانپزشکی، طب سنتی و دیابت خدمات کارشناسی شامل تغذیه، روانشناسی، مامایی، ساخت و فروش عینک اپتومتری است.
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورد.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر