کد خبر: 929646
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
آیت‌الله خاتمی در تبریز:
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:روزگاری دشمنان کشور مدعی بودند که اقتدار موشکی ایران چندان به واقعیت نزدیک نیست ولی پاسخ سپاه پاسداران با نقطه‌زنی مقر داعش مشت محکمی بر دهان آنها زد و نشان داد با کسی شوخی نداریم.

آیت‌الله احمد خاتمی در رزمایش و گردهمایی ۳۰ هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تبریز با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) اظهار کرد: دل واله نهضت حسین(ع) است و جان محو حقیقت حسین(ع)، دل همه خداپرستان کانون محبت امام حسین(ع) است. 

وی با درود به مردم آذربایجان تصریح کرد: این دیار دین خود را به نظام اسلامی با افتخار ادا کرده و همچنان در دفاع مقتدرانه حضور دارد.

امام جمعه تبریز به عنوان الگو در کل کشور مطرح هستند 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زیست مردمی امام جمعه تبریز گفت: امام جمعه تبریز به عنوان الگو در کل کشور مطرح هستند و تبریز را بیش از همیشه در منظر همگام درخشان کرده‌اند. 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این ایام، روزهای اسارت آزادگان کربلاست، افزود: این آزادگان در سخت‌ترین شرایط نهضت سالار شهیدان را جاودانه کرده و دشمن را در اهداف ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: درس بزرگ ما از این رزمایش، یادگیری درس پاسداری از این گل‌های کربلاست  تا سجادوار و زینب‌واربا الهام از نهضت عاشورا انقلاب خود را حفظ کنیم. 

آیت‌الله خاتمی متذکر شد: در 40 سالگی انقلاب، دشمنان با ذهن علیل خود سعی بر براندازی نظام دارند ولی همیشه ناکام مانده و ناکام خواهند ماند. 

وی ادامه داد: الحمدالله اسلام پرآوازه شد و گسترش یافت و دشمنان آرزوی لطمه به انقلاب و براندازی را به گور خواهند برد. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: بی‌تردید دست خدا روی سر این ملت بوده ولی ما نیز باید به وظایف خود عمل کنیم و بدانیم در انقلاب چه نقشی داریم. 

وی با اشاره به هشت سرمایه برای تداوم و پاسداری از نهضت اسلامی توضیح داد: سرمایه اول حضور در صحنه است چراکه این انقلاب را همین حضور مردمی حفظ کرده است و مصداق نظام متکی به مردم را نشان داده است. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن تلاش دارد تا با جنگ روانی مردم را از صحنه بیرون کند ولی نمی‌داند مردم ایران یک ملت عاشورایی بوده و صحنه را درک کرده و اردوگاه سیدالشهدا و یزدیان را می‌بیند و فریاد شکوهمند هیهات من‌الذله شعار همیشگی است. 

تردید نکنید اردوگاه سیدالشهدا، امروز همان اردوگاه نظام اسلامی و ولایت است

وی خاطرنشان کرد: تردید نکنید اردوگاه سیدالشهدا، امروز همان اردوگاه نظام اسلامی و ولایت است. 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: سرمایه دین، توسل و عشق به آل‌الله دومین سرمایه انقلاب است، کدام قدرتی می‌تواند مشابه این تجمع عاشورایی را با شعار لبیک یاحسین(ع) یک جا جمع کند و به راستی این یک سرمایه عظیم است. 

وی ادامه داد: در راهپیمایی اربعین نیز شاهد یک رزمایش عظیم میلیونی خواهیم بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه اگر در کشور فشار اقتصادی بود ولی ذره‌ای از نذر حسینی کاهش نیافت، تصریح کرد: طبق نطرسنجی‌ها، توسل به آل‌الله در بین جوانان بالاست و این جوانان در حفظ و پایداری می‌توانند کاری کنند. 

امید به آینده یکی دیگر از عوامل حفظ نهضت حسینی است

وی ابراز کرد:امید به آینده یکی دیگر از عوامل حفظ نهضت حسینی است و دشمنان در صدد زیرسوال بردن آن بوده و با پمپاژ و سیاه‌نمایی فوق‌العاده در حال تزریق این هدف خود هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: به فضل خداوند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر صعودی خود را طی کرده و خواهد کرد ولی روز به روز ضد انقلاب، تکفیری و آمریکا در شیب سقوط قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی دو سرمایه عظیم از جمله سرمایه رهبری هوشیار، فقیه، مخلص، رزمنده و دوم سرمایه ملت مردم را دارد لذا شکست ناپذیر است.

در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد

عضو هیآت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد در حالیکه ما می‌توانیم به فضل خداوند در عرصه‌های مختلف کشور گردنه‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی توضیح داد:روزگاری دشمنان کشور مدعی بودند که اقتدار موشکی ایران چندان به واقعیت نزدیک نیست ولی پاسخ سپاه پاسداران با نقطه‌زنی مقر داعش مشت محکمی بر دهان آنها زد و نشان داد با کسی شوخی نداریم. 

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن بداند در صورت نگاه چپ به کشور و تعرض، ما به خوبی می‌توانیم تلاویو و هیفا را با خاک یکسان کنیم. 

وی، نفرت از استکبار را سرمایه دیگر ایران دانست و گفت: این سرمایه برگرفته از قرآن است و از طریق این سرمایه بوده که پوز آمریکا را به خاک مالیدیم.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: ترامپ، رئیس‌جمهور ابله آمریکا بارها گفته است تا وقتی ایرانیان این شعار "مرگ بر آمریکا" را می‌گویند چنین و چرا خواهد بود ولی ما نیز می‌گوییم تا وقتی جنایتگر دنیا هستید این شعار «مرگ بر آمریکا» با صراحت و مقتدرتر گفته خواهد شد.

آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و فقط در پی سلطه است 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و فقط در پی سلطه است و دروغ می‌گوید که می‌خواهند مذاکره کند بلکه هدف سلطه بر ایران است ولی بدانند همانطور که شاخ نوکرشان پهلوی را شکستیم، شاخ آمریکا را در دنیا نیز می‌شکنیم. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید به اینکه این رزمایش‌ها سرمایه وحدت ملت ما و نماد انسجام ملی است، گفت: اختلاف سلیقه در یک جامعه آزاد امری طبیعی است اما نباید اختلاف سلیقه بر اختلاف هدف بیانجامد چراکه محور این وحدت ولی فقیه بوده و این سرمایه به راستی پاسداشتنی است.

وی هفتمین سرمایه ملت ایران را سرمایه ارزشمند نیروهای مسلح توانمند دانست و گفت: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به صورت جدی بازوان پرتوان این ملت در همه عرصه‌ها هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:نیروهای مسلح شبانه‌روز در پی امنیت مردم بوده و در حقیقت رعب از اینهاست که دشمنان را به ترس انداخته است.

وی اذعان داشت: تا چند سال پیش آمریکا حرف از همه گزینه‌هاروی میز می‌زد ولی دیگر اقتدار نیروهای مسلح نشان داد که گزینه نظامی گزینه خوبی برای آنها نخواهد بود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: سرمایه ولایت یکی سرمایه ویژه بوده چراکه هر ملت و قومی رهبر دینی نداشته باشد با ظلم و ستم قرین است.

وی ابراز کرد: خداوند دیروز و امروز امام راحل عظیم‌الشان را به ما عطا کرد و امروز رهبری را به ما بخشیده که همان راه امام را دنبال می‌کند و به حق این سرمایه عظیمی است که از عمق جان ما خروشیده است. 

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: مردم عاشق رهبر بوده و عاشق ایشان خواهند ماند و امیدواریم پایان این عشق، ظهور جان جانان حضرت بقیع‌الله اعظم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر