کد خبر: 929873
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طرح های عمرانی نیمه تمام استان اردبیل برای سرمایه گذاری و هم تعیین تکلیف آنها به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: طرح های عمرانی نیمه تمام استان اردبیل برای سرمایه گذاری و هم تعیین تکلیف آنها به بخش خصوصی واگذار می شود.

 وی افزود: هر طرح نیمه تمامی که در وضعیت موجود خریدار ندارد باید اجازه تغییر کاربری یافته و قیمت ها نیز به گونه ای باشد که سرمایه گذاران برای خرید آنها اشتیاق داشته باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: تمام ادارات و دستگاه های دارای طرح نیمه تمام باید با استفاده از این فرصت مناسب تعداد آنها را احصاء کرده و براساس شیوه نامه مربوطه و قیمت گذاری به نحوی که متقاضیان توانایی خریداری را داشته باشند، در سایت ذیربط اعلام کنند.

بهنامجو افزود: کمیته پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تشکیل می‌شود و در این کمیته باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام پروژه‌ها و زمانبندی آن مشخص شود و دستگاه‌های مربوطه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید در راستای برطرف کردن مطالبات مردمی و مردمی کردن پروژه‌های اجرایی استان نیز گام اساسی برداشته شود تا در این زمینه به شکل مناسب عمل کنیم.

مدیر دفتر سرمایه گذاری استان اردبیل نیز در این نشست گفت: سامانه ویژه رسیدگی به شکایات سرمایه گذاران در این استان راه اندازی شده و تاکنون برای 340 نفر نام کاربری و رمز عبور صادر شده است.

قادر تقی زاده با بیان اینکه همه موارد لازم شامل فرصت های سرمایه گذاری ، طرح های اولویت دار ، میزان تسهیلات ، راهنمای مجوزها ، منطقه ، قوانین و آیین نامه ها به تعداد 162 فقره تهیه و در این سایت بارگذاری شده ، افزود: به تمام فرمانداران و مدیران ادارات استان اعلام شده تا سرمایه گذاران شکایت خود را از طریق این وب سامانه پیگیر شوند.

وی همچنین سهمیه امسال استان اردبیل برای واگذاری طرح های نیمه تمام را 30 فقره اعلام و یادآوری کرد: مدیران ادارات لیست پروژه های قابل واگذاری خودشان را آماده کرده و ارائه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر