کد خبر: 930024
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
مدیرکل زندانهای استان اصفهان:
مدیرکل زندانهای استان و مدیرعامل ستاددیه اصفهان خبرداد:وجود بیش از ۱۳۶۰ زندانی جرائم غیر عمد با ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی در زندان های استان اصفهان بسر می برند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ اسدالله گرجی زاده با اشاره به اینکه هزار و ۳۶۰زندانی جرائم غیرعمد با بیش از  هزار و ۵۰۰میلیارد ریال بدهی در زندان های استان به سر می برند افزود: بیش از ۶۷درصد این افراد را محکومان مالی، ۳۲درصد محکومان مهریه و نفقه و یک درصد را هم متهمان تصادفی تشکیل می دهند.
وی از آزادی ۴۰۱زندانی جرائم غیرعمد با بیش از ۳۹۴ میلیارد ریال بدهی از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: ستاد دیه با مشارکت خیران استان بیش از ۷۰میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان پرداخت که مبلغ ۱۵۳ میلیارد ریال نیز گذشت شاکی را به همراه داشته است.
 مدیرکل زندانهای استان اصفهان از اعطای تسهیلات آزادی ۱۱میلیارد ریالی به این زندانیان اشاره کرد و افزود: ۱۳۵میلیارد ریال از این مبلغ اعسار و مابقی از محل صندوق خسارات بدنی،نقدینگی خود محکوم،کمک بلاعوض ستاددیه و کمک خیرین بوده است.
گرجی زاده پیگیری مشکلات مددجویان در پرداخت بدهی آنان  را یادآور شد و افزود:از تمامی مراحل و شیوه های کمک جهت آزادی زندانیان بهره گیری خواهیم کرد و با تشکیل جلسات مکرر هیئت امناء ستاددیه زمینه بازگشت مددجویان را به آغوش خانواده و جامعه مهیا خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار