کد خبر: 930168
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
رئیس اتحادیه کفاشان تبریز:
رئیس اتحادیه کفاشان تبریز گفت: امروز با اندکی تاخیر کفش‌فروشان مغازه‌هایشان را باز کرده بودند که دلیل آن برگزاری نشستی پیرامون مسائل و مشکلات صنفی بین آنها با اتحادیه بود.

 علیرضا جباریان فام اظهار داشت: با وجود شایعاتی مبنی بر اعتصاب در بازار کفاشان تبریز، امروز بازار کفاشان تعطیل نبوده و کفش‌فروشان به کار خود مشغول و فعال بودند.

وی افزود: امروز با اندکی تاخیر کفش‌فروشان مغازه‌هایشان را باز کرده بودند که دلیل آن برگزاری نشستی پیرامون مسائل و مشکلات صنفی بین آنها با اتحادیه بود و بعد از شنیدن سخنان فعالان قول مساعد برای حل مطالبات به حق فعالان محترم داده شد.

جباریان‌فام با تاکید بر اینکه کفاشان مطالبات به‌حقی دارند و ما نیز سخنان‌شان را قبول می‌کنیم، تصریح کرد: راهکار حل مشکلات اعتصاب نیست و فعالان محترم نیز دنبال اعتصاب نبوده و نیستند و از راه‌های قانونی پیگیر حل مشکلات و مطالبات خود هستند و ما چندین ماهی می‌شود که با مسوولان رده بالای استان و کشوری در حال مکاتبه‌ایم و هر هفته برای پیگیری مشکلات در تهران حضور می‌یابیم.

رئیس اتحادیه‌ کفاشان تبریز با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان نظام در صدد استفاده از شرایط موجود برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند، توضیح داد: مواداولیه‌ صنعت کفش تا سه برابر افزایش داشته و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از خواسته‌های فعالان نیز تأمین مواداولیه بوده که در حال حاضر کمبود داریم و دولت قول مساعد برای حل این مشکل داده است.

وی، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شیطنت دشمنان نظام در روزهای اخیر و فراخوان برای اعتصاب بازاریان تبریز در شبکه‌های اجتماعی بیان داشت: الحمدالله بازاریان، اصناف و فعالان صنعت کیف و کفش بسیار هوشیار بوده و فریب دسیسه‌های معاندان نظام را نخورده و در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند و امروز نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند و الحمدالله بازار کفاشان تبریز فعال بوده، تعطیل نیست.

این مقام مسوول از کلیه فعالان از سعه‌صدر و شکیبایی فعالان این صنعت تقدیر و تشکر کرده و اعلام کرد: از دولت محترم استدعا داریم در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات و مسائل صنفی همچنین تحقق مطالبات به حق فعالان این صنعت اقدام کنند تا اجازه سوءاستفاده به عناصر ضدانقلاب و معاندان نظام و انقلاب را ندهیم.

جباریان‌فام  از هوشیاری فعالان کیف،کفش، بازاریان و اصناف تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر