کد خبر: 930543
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مدیرعامل سابق فولاد مبارکه اصفهان:
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، محمود اسلامیان رئیس هیأت‌مدیره فولاد مبارکه و عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد.

بهرام سبحانی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: تمام این فعالیت های شرکت فولادمبارکه باعث شده این شرکت به جایگاه دهم فولاد جهان دست یابد.
وی بیان داشت : شرکت فولاد مبارکه تا سال ۹۶ توانسته است حدود ۶۱ نوع محصول کیفی ارائه دهد که ورق های عاج دار یکی از شاخص های تولید است که تا سال های گذشته مجبور به واردات آن بودیم و در حال حاضر صادرات آن را شاهد هستیم.
 سبحانی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی اذعان نمود : رضایت کارکنان فولاد مبارکه در سال ۹۶ به ۷۲ درصد رسید و ضریب تکرار حوادث در ۶ ماهه سال ۹۷ به ۱٫۳۴ درصد رسید که کار پاشنه آشیل شرکت فولادمبارکه بوده است و حوادث از میانگین جهانی پایین‌تر است و امیدواریم به صفر برسد.
مدیرعامل سابق فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: طی سال‌ها مختلف با ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های بورسی و طی چند روز آینده در صدر شرکت‌های بورسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم به جایگاه نخست دست یابیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : در سال های ۹۴ و ۹۵ که سخت ترین بحران های اقتصادی را کشور تجربه می کرد ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شرکت فولادمبارکه داشته ایم که افزایش تولید و اشتغال نتیجه آن بوده است.
سبحانی ابراز کرد: تاکنون طبق برنامه و نقشه راه جلو رفته‌ایم٬ تولید فولاد خام از سال ۸۱ تا امروز روند افزایشی داشته، از سال ۹۲ ظرفیت حدود هفت میلیون تن بوده و تا پایان امسال این میزان به ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تن خواهد رسید.
وی گفت: تولید فولاد خام از سال ۸۱ تا سال جاری همچنان  روند افزایشی داشته است  ودر سال ۹۲ ظرفیت تولید در این شرکت ۷ میلیون تن بوده که این رقم در سال جاری به ۹هزار  ۴۵۰ میلیون تن افزایش یافته است.
بهرام سبحانی با بیان این که روند تولید فولاد خام فولاد مبارکه از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است، افزود: سیاست ۵ سال اخیر فولاد مبارکه با توجه به ورود بخش خصوصی به صنعت فولاد، تولید محصولات کیفی در اولویت این شرکت قرار گرفت تا وابستگی‌ها قطع شود.
وی تصریح کرد: هر مسؤولی یک روز بر سر کار می‌آید و یک روزی هم از سمت خود خداحافظی می‌کند؛ در سال ۹۲ پس از ۲۲ سال به فولاد مبارکه بازگشتم و کوچکترین نقش را در این سال‌ها داشتم و پرسنل فولاد مبارکه تلاش کردند.
مدیرعامل سابق فولاد مبارکه اصفهان با بیان این که خشک شدن زاینده‌رود فاجعه است، یادآور شد: فولاد مبارکه در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود، قراردادی با وزارت نیرو برای پرداخت هزینه‌های تونل و سد سوم کوهرنگ جهت تأمین آب مورد نیاز شهر اصفهان منعقد کرده است.
وی با بیان این که قرار است ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب شرب از بندرعباس به اصفهان منتقل شود، متذکر شد: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده اما نیازمند مساعدت صندوق توسعه ملی و مدیریت استان اصفهان است.
درادامه مراسم مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نماینده ولی فقیه در شهرستان مبارکه با اهدای لوحی از بهرام سبحانی تقدیر کرد.
حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این مراسم بیان کرد: از این که در موقعیت مدیریت شرکت فولاد مبارکه قرار گرفته‌ام از همه همکاران قدردانی می‌کنم و در سایه یک تلاش مضاعف با توجه به کیفیت، کمیت، سلامت و شفافیت بتوانیم فولاد مبارکه را توسعه دهیم.
وی ۳ فاکتور کارایی، سلامت و شفافیت را در اولویت کاری خود دانست و ابراز داشت: باید در ادامه کار فولاد مبارکه به مسائل معیشتی پرسنل فولاد باید توجه ویژه داشت چراکه تورم‌های ناخواسته‌ای به مردم ایران و به خصوص کارمندان و کارگران تحمیل شده است.
مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تأکید بر ضرورت حفظ ایمنی کارکنان این شرکت اضافه کرد: در فولاد مبارکه ناچار و ملزم به تعامل سازنده با مقامات استان و کشور هستیم تا هم‌پوشانی و هم‌افزایی به وجود آید؛ همه برنامه‌های جاری فولاد مبارکه ادامه‌دار خواهد بود و هیچ برنامه‌ای متوقف نمی‌شود.
طی این مراسم از خدمات ۵ ساله بهرام سبحانی تقدیر و حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد؛ حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه توسط مجری قرائت شد






نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر