کد خبر: 930549
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشوردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان با اقتدار نظام است بر تقویت این نیرو با تلاش نمایندگان مجلس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،دکتر حسن کامران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: ناجا علی رغم اینکه در زمان صلح قرار داریم هنوز شهید و جانباز تقدیم نظام می کند و این موضوع نشان می دهد که نیروی انتظامی همچنان با اقتدار پای ارزش های انقلاب ایستاده است.
وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی با وجود کمبود امکانات از روحیه بالایی برخوردارند، تصریح کرد: این مسئله نشانگر توجه فرماندهان به موضوع کیفی سازی این نیرو  است.
کامران،بیان داشت: امروز اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدیریت سردار اشتری در فرماندهی نیروی انتظامی رضایت کامل دارند و امیدواریم مجلس در بودجه های سالانه توجه بیشتری به نیروی انتظامی داشته باشد.
وی در ادامه از تلاش مجلس برای بهبود معیشت کارکنان و بازنشستگان ناجا خبر داد واذعان نمود: ما در احکام دائم آوردیم که مطالبات بازنشستگان و مابه التفاوت آنها  پرداخت شود که بازنشستگان ناجا نیز شامل این احکام می شوند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیریت ضعیف در بخش های دیگر کشور را باعث افزایش ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: وقتی تجمعات اعتراضی شکل بگیرد تفکیک افراد ناهنجار و ضد انقلاب با مردم عادی کاری بسیار سخت و پیچیده است که البته ناجا با یک مدیریت نرم افزاری ویژه به خوبی توانسته از عهده این کار برآید .
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشوردر مجلس شورای اسلامی ، کار نیروی انتظامی را سخت تر از دیگر نیروهای مسلح برشمرد و بیان کرد: نیروهای دیگر دشمن را  رو در روی خود دارند اما ناجا این گونه نیست و بر اساس قانون بایستی با انواع و اقسام آسیب ها و تهدیدهای پیش روی مردم مقابله و در واقع سپر آنان باشد.
نماینده مردم اصفهان در پایان نیروی انتظامی را یکی از ارکان با اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: ما در مجلس هم وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای تقویت این نیرو انجام دهیم که در این زمینه برنامه هایی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر