کد خبر: 930635
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
انتقاد ملی‌پوشان از حریفان تدارکاتی کوچک
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در پژوهشگاه نفت برای رویارویی با تیم ملی بولیوی زیر نظر کارلوس کرش در حال برگزاری است.
شيوا نوروزي
تمرينات تيم ملي فوتبال ايران در پژوهشگاه نفت براي رويارويي با تيم ملي بوليوي زير نظر کارلوس کرش در حال برگزاري است. با اضافه شدن لژيونرها به تمرينات ترکيب تيم کامل شده، اما به نظر مي‌رسد ملي‌پوشان، بوليوي را آن هم پيش از جام ملت‌هاي آسيا ‌حريف مناسبي نمي‌دانند. اين در حالي است که عراق و عربستان، حريفان ايران در جام ملت‌ها به مصاف آرژانتين و برزيل مي‌روند.

بازي از روي ناچاري
مارکار آقاجانيان مصاف با بوليوي را ديداري از سر ناچاري خواند. مربي تيم ملي ايران در گفت‌وگو با خبرنگاران از نداشتن حريف تدارکاتي مناسب انتقاد و عنوان كرد: «دو فيفادي را از دست داديم که اصلاً خوب نيست. بازي با ونزوئلا و ترينيداد با ارتباطات شخصي کرش نهايي شده، اما به هر حال مشکلاتي وجود دارد. دوست داشتيم با حريفان بهتري کار کنيم، همانطور که رقباي ما با حريفان بهتري بازي مي‌کنند و اين مسئله ربطي به امکانات مالي و ارتباطي ندارد، اما قرار است در اردوي دوحه بازي کنيم که البته هنوز قطعي نشده و ما پيگير آن هستيم. اردوي آخر ما در دوبي برگزار مي‌شود و پيگير ديداري دوستانه هستيم. به خاطر يکسري مشکلات هنوز استاديومي براي بازي دوستانه پيدا نکرده‌ايم. تيم‌هاي امريکاي جنوبي سطح بالايي دارند. ما گزينه ديگري نداريم و به ناچار سراغ اين‌ تيم‌ها رفته‌ايم. تيم‌هاي اين قاره حداقل از آسيايي‌ها بهتر هستند، اما مي‌توانستيم با تيم‌هاي بهتري بازي کنيم.»

مقايسه با حريفان
عليرضا جهانبخش که خود را از ليگ جزيره به تمرينات رسانده از اينکه تيم ملي به غير از بوليوي حريف ديگري ندارد، ابراز نگراني کرد: «اميدوار بوديم دو بازي در اين اردو برگزار شود. اردوي اصلي ماه بعد است. هرچه بازي دوستانه بيشتري برگزار كنيم، محک‌ بهتري مي‌خوريم. حريفان ما بازي‌هاي دوستانه خوبي دارند، اما متأسفانه اين شرايط براي ما فراهم نيست. اين شرايط قبل از جام جهاني هم بود و چيز جديدي براي ما نيست، اما مسئولان تلاش مي‌کنند تا بازي‌هاي بيشتري در اردوي بعدي تدارك ديده شود. در اين اردو يک بازي را از دست داديم، اما اميدوارم در بازي با بوليوي تيم محک خوبي بخورد. ما تنها ۱۵ روز ديگر براي آمادگي در جام ملت‌ها فرصت داريم و انتظار زيادي از ما وجود دارد. اميدوارم با شرايط خوبي عازم مسابقات شويم.»
پژمان منتظري، مدافع ملي‌پوش ايران نيز نسبت به از دست دادن فرصت‌ها پيش از جام ملت‌ها هشدار داد: «متأسفانه فيفادي اول را طبق معمول از دست داديم. در بازي دوستانه ما مي‌توانستيم بهتر کار کنيم. اين مسئله تماماً به شرايط اقتصادي برنمي‌گردد. اين روزها مي‌گذرد و ما فرصت را براي عملکرد خوب در جام ملت‌هاي آسيا از دست مي‌دهيم. همه از شرايط بازي‌هاي دوستانه تيم‌هاي ديگر آگاهي دارند. ما اين فرصت را داريم، اما از دست مي‌دهيم و هيچ نگراني وجود ندارد که چرا اين اتفاق مي‌افتد.» صادق محرمي هم با مقايسه شرايط تيم ملي با حريفان آسيايي گفت: «رقيبان ما با تيم‌هاي بزرگ جهان بازي مي‌کنند، ولي متأسفانه شرايطش براي ما مهيا نيست. اگر مي‌توانستيم با تيم‌هاي بزرگ بازي کنيم، قطعاً اين ديدارها کمک زيادي به ما مي‌کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار