کد خبر: 930636
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
پنالتی امباپه خروس‌ها را از شکست نجات داد
تیم ملی پرتغال در غیاب کریس رونالدو هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا را با پیروزی آغاز کرد. در هفته دوم رقابت‌های لیگ A، لهستان در خانه پذیرای شاگردان سانتوس بود و پرتغالی‌ها موفق شدند به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابند.
اشرف رامین
تیم ملی پرتغال در غیاب کریس رونالدو هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا را با پیروزی آغاز کرد. در هفته دوم رقابت‌های لیگ A، لهستان در خانه پذیرای شاگردان سانتوس بود و پرتغالی‌ها موفق شدند به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابند. چند تیم دیگر اروپایی نیز از فرصت استفاده کردند و به مصاف حریفان تدارکاتی خود رفتند؛ ایتالیا و فرانسه مقابل حریفانشان متوقف شدند و اسپانیا و آرژانتین هم دو برد روحیه‌بخش به دست آوردند.

بدون رونالدو
صدرنشین گروه سوم لیگ A. با تصاحب هر سه امتیاز جایگاهش را مستحکم‌تر کرد. برد ۳ بر ۲ پرتغال برابر لهستان ثابت کرد این تیم بدون ستاره اصلی‌اش نیز توانایی شکست حریفان را دارد. فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال از اینکه بازیکنانش در زمین لهستان و بدون رونالدو این تیم را شکست دادند، ابراز رضایت کرد: «ما بازی را خوب شروع کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اوضاع می‌توانست برایمان سخت شود، اما بازیکنانم آرامش خود را حفظ و ریتم خود را کنترل کردند. به هر حال پرتغال تنها روی پیروزی تمرکز می‌کند و این را نتایج بازی‌های رسمی نشان می‌دهد. ما بدون چنین دیدگاهی به قهرمانی اروپا نمی‌رسیدیم. از طرفی هیچ تیمی نمی‌تواند بدون بهترین بازیکن جهان بهتر باشد.» در ادامه بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب دیدار حساس هلند – آلمان برگزار خواهد شد.

خوش‌شانسی خروس‌ها
تساوی دشوار تیم ملی فرانسه در بازی دوستانه سوژه رسانه‌های اروپایی شد. قهرمان جام جهانی در خانه و در حالی که با دو گل از تیم ملی ایسلند عقب بود به سختی و با گل به خودی حریف و پنالتی امباپه از شکست گریخت. دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها در پایان بازی در خصوص عدم حضور ستاره ۱۹ ساله در ترکیب اصلی به خبرنگاران گفت: «امباپه از ناحیه عضلات کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد و حس خوبی نداشت. نمی‌خواستم با قرار دادن او در ترکیب ریسک کنم. به هر حال همان نیم ساعت حضورش در زمین خوب بود. کیلیان با حضورش در میدان خطرات زیادی برای حریف ایجاد کرد. او با خود سرعت و دقت را به تیم اضافه کرد و همین حس خوبی به ما داد. با وجود اینکه از عملکردمان در یک ساعت ابتدایی بازی راضی نیستم، اما قرار نیست که همه چیز را نادیده بگیرم. نمی‌گویم که این دست بازی‌ها را دوست دارم، اما به هر حال از آن درس‌هایی گرفتیم. همیشه نمی‌توانیم تیم سطح بالایی باشیم و ممکن است کمی دچار افت شویم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار