کد خبر: 930677
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
اصفهان میزبان حوزه فرش می شود
همزمان با آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و بیست و یکمین نمايشگاه تخصصي صادراتي فرش دستباف (Carpex) در اصفهان، شرایط برای میزبانی این شهر از دو رویداد مهم نمایشگاهی در حوزه فرش فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی طی روزهای ششم تا نهم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد. این نمایشگاه شرایطی را فراهم می‌آورد که تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فعالان عرصه فرش ماشینی در حوزه‌های مختلف دستاوردها، توانمندی‌ها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.
در این نمایشگاه انواع فرش ماشینی، انواع موکت، انواع کفپوش و پارکت، انواع پرده کاغذ دیواری، دیوارپوش، کناف و دکوراسیون داخلی ساختمان در کنار صنایع و تجهیزات وابسته فرش ماشینی به نمایش درمی‌آید و پیش‌بینی شده است واحدهای صنعتی تولیدی، صنفی توزیعی و تجاری در آن حضور داشته باشند.
دایره مخاطبان نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی را نیز عموم مردم، فروشندگان، مراکز آموزشی، توزیع‌کنندگان و متخصصین تشکیل خواهند داد.
11 روز پس از این نمایشگاه، بیست و یکمین  نمايشگاه تخصصي صادراتي فرش دستباف اصفهان از 20 تا 25 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد.
این نمایشگاه که در چهار سالن نمایشگاهی و با حداکثر ظرفیت برگزار خواهد شد، شرایطی را فراهم می‌آورد تا تولیدات فرش دستباف، تولیدات فرش دستباف هنری، توانمندی‌های شرکت‌های بازرگانی و صادرات فرش دستباف و همچنین پتانسیل‌های واحدهای صنفی در زمینه توزیع فرش دستباف به نمایش درآید.
فعالان هنر ـ صنعت فرش دستباف از استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، یزد، تهران، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور می‌یابند و پتانسیل‌های خود را برای صادرکنندگان و فعالان صنعت فرش دستباف، عموم مردم، گردشگران داخلی و خارجی، آژانس‌های مسافرتی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و انجمن‌ها به نمایش می‌گذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر