کد خبر: 930679
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
مهندس عسگری ازقطارروابط عمومی مخابراط پیاده شد؛
مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان ،معاونین وی و جمعی از مدیران مخابراتی در سالن اجتماعات ساختمان ستاد مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در این مراسم مهندس شاهین ملک زاده  به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان  معرفی و از زحمات مهندس حمیدرضا عسگری  قدردانی شد.
مهندس مهدی  حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان ،ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار مهندس حمیدرضا عسگری در زمان تصدی مسئولیت روابط‌عمومی این مجموعه ، اظهار داشت: روابط عمومی به منزله پل ارتباطی دو سویه بین  مردم و سازمان بوده و  به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می تواند یک مجموعه  را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهد.
براساس این گزارش در این مراسم حضار  از اخلاق‌مداری، اشراف به كار ،نگاه علمی و تخصص‌گرایی رئیس اداره روابط‌عمومی  تقدیر كردند و خواستار ادامه این روند و موفقیت‌ها از سوی رئیس جدید این اداره شدند.
در ادامه این مراسم مهندس عسگری ضمن اشاره به تعدد و تنوع وظایف این حوزه در درون و برون سازمان و ضرورت حضور در عرصه های مختلف اجتماعی اذعان داشت :  سعی بر  انجام حداکثری وظایف در طول این مدت و  تحقق آنها بوده است .
وی  ضمن تشکر از همراهی ، همفکری و همچنین نقدهای دلسوزانه همه همکاران در سطح مخابرات استان و نیز اساتید عرصه ارتباطات استان در طول 5  سال مسئولیت وی با اشاره به کسب مقامات کشوری و استانی توسط روابط عمومی در این دوره افزود: کسب افتخارات و  رتبه های برتر استانی و کشوری در سالهای پیاپی در زمینه های  مختلف کاری ،تنها با اتکاء به توانمندی درون حوزه ای و بدون استفاده و تکیه بر  عوامل بیرونی و عدم انجام هزینه های گزاف در این زمینه از جمله دستاوردهای این حوزه و تجلی همت تلاشگران این عرصه بوده است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیر مخابرات منطقه،معاونین و جمعی ازهمکاران  از تلاش های مهندس عسگری  تقدیر و تجلیل بعمل آمد و نیز حکم انتصاب  مهندس ملک زاده قرائت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر