کد خبر: 930680
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کاپیتان تیم سپیدرود رشت می‌گوید هم‌تیمی‌هایش بازی مقابل ذوب‌آهن را بازی اول در لیگ برتر تلقی می‌کنند.
 
حسین کعبی

جوان آنلاین: حسین کعبی کاپیتان تیم سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: ما در جدول وضعیت چندان جالبی نداریم و بعد از اتفاقاتی که برای باشگاه افتاد، نتیجه‌های خیلی خوبی نگرفتیم اما در حال حاضر ما به آرامش کامل رسیده‌ایم. با آمدن علی کریمی هم فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم و هم تمرکز بازیکنان افزایش پیدا کرده است. به لحاظ نظم و انضباط و مسائل روحی – روانی به شرایط خوبی رسیده‌ایم. در زمانی که کادر سابق مسئولیت این تیم را برعهده داشت، متاسفانه نه فوتبال خوبی ارائه می‌دادیم و نه نظم و انضباط خوبی داشتیم.  آنها تیم را بد بسته بودند و در راستای آن، ما بد نتیجه می‌گرفتیم. ما در زمان آنها در سه بازی اول ۱۰ گل خورده داشتیم و این مسئله برای تیمی که این همه هوادار دارد یک فاجعه به حساب می‌آید.

او ادامه داد: با آمدن علی کریمی ما در هر بازی نمایش خوبی ارائه می‌دادیم ولی متاسفانه در دقایق آخر گل می‌خوردیم و بازی را واگذار می‌کردیم. البته فوتبال همین است و شاید ما هم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم و از تیم حریف گل دریافت می‌کردیم. در حال حاضر وضعیت به حدی خوب شده که ما برای بازی با ذوب‌آهن اصفهان به لطف یک هفته تعطیلی به آمادگی کامل رسیده‌ایم و دیگر هیچ بهانه‌ای نداریم و امیدوارم که در این بازی بتوانم سربلند بیرون بیاییم.

کاپیتان تیم سپیدرود رشت افزود: هواداران با جان و دل منتظرند که تیم سپیدرود به آرامش کامل برسد و این تیم بتواند شرایط خودش را در لیگ برتر بهبود ببخشد. من پارسال هم گفتم که در لیگ برتر ماندگار می‌شویم و این اتفاق هم افتاد و این را هم به شما قول می‌دهم که هیچ اتفاقی برای سپیدرود نمی‌افتد. اینکه سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند کار آسانی نیست و باید برای آن تلاش کرد. این تیم متعلق به مردم و هواداران سپیدرود است. مطمئن باشید که ما تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد که بتوانیم هم سر علی کریمی را مقابل هواداران بالا بیاوریم و هم دل هواداران خود را شاد کنیم. چون علی کریمی با جان و دل دارد برای این باشگاه کار می‌کند.

کعبی اضافه کرد: علی کریمی ۲۰ درصد از پول بازیکنان را داده است و در ادامه هم قرار است دیگر مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. ما هم نباید بی‌خیال باشیم. من به عنوان کاپیتان تیم اعلام می‌کنم بازیکنان سپیدرود با جان و دل دارند تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند. ما بازی مقابل ذوب‌آهن را بازی اول تیم‌مان در لیگ برتر تلقی می‌کنیم و امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در مورد مشکلات باشگاه باشگاه اظهار کرد: ما هیچ مشکل مالی نداریم. با آمدن آقای کریمی هیچ مشکل دیگر در باشگاه وجود ندارد. ایشان دارند تمام مطالبات بازیکنان حال حاضر باشگاه و بازیکنانی که قبلا در تیم بودند و تسویه مالی نشدند را پرداخت می‌کنند. شما این مسئله را در هیچ کدام از باشگاه‌های لیگ برتر نمی‌بینید و این اتفاق دارد در سپیدرود می‌افتد. آقای علی کریمی در هر چیزی قول داده، عمل است.  من هیچ باشگاهی را ندیدم که انقدر امکانات خوبی را داشته باشد. شاید نتیجه نگرفته باشیم و مردم ما ناراحت باشند ولی به آنها قول می‌دهم که از این هفته بتوانیم استارت محکم را برای موفقیت باشگاه بزنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار