کد خبر: 930684
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
در گفت‌وگو با جوان عنوان شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: در آینده‌ای نزدیک تیم‌های امداد و نجات روستایی جمعیت هلال احمر در روستاهای استان تشکیل می‌شود.

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در دهگلان اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک تیم‌های امداد و نجات روستایی جمعیت هلال احمر در روستاهای استان تشکیل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: ما باید زمان رسیدن نیروهای امدادی به صحنه‌های حادثه را کاهش دهیم و تشکیل تیم‌های امداد و نجات روستایی گام نخست در کاهش زمان رسیدن نیروهای امدادی در صحنه‌های حادثه است.

وی با اشاره به افزایش پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر در سطح استان افزود: هدف اصلی ما امدادرسانی به موقع در حوادث است و با تشکیل این تیم‌ها به راحتی می‌توانیم در زمان وقوع حوادث در مناطق روستایی نیروها را ساماندهی کرده و به محل اعزام کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان تصریح کرد: با تشکیل تیم امداد و نجات روستایی ما سعی خواهیم کرد در طول سال و مناسبت‌های مختلف همچون مانورهای امدادی به امر آموزش آنها در بخش امداد و نجات و  کمک‌های اولیه، آمادگی آنان در اعزام به حوادث احتمالی را در سطح مناسبی قرار دهیم و حضور نیرو های بومی همان محل در پوشش سریع حوادث از اهیمت بالایی قرار دارد.

محمدی اظهار داشت: ما از طریق بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با برگزاری آموزش‌ها و کارگاه‌های مهارت‌آموزی این امدادگران سعی خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر امر توانمندی نیروها به انجام برسد و در کمترین زمان ممکن نیروهای آموزش دیده در حوادث و بحران‌ها حضور داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر