کد خبر: 930763
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری در نشست کانون مداحان این استان گفت: آرمان هاو دستاوردهای انقلاب برای نسل آینده به خوبی تبیین شود.
حمیرا رحیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی گفت: یکی از بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت های ملی و مذهبی مداحان و شعرای آیینی هستند که با درایت، بصیرت و هوشیاری همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: کانون مداحان استان چهار محال و بختیاری در هر شهرستان یک دفتر دارد و از نزدیک مسائل مربوط به مداحان آن شهرستان را رصد و پیگیری می کنند و در مناسبت های ملی و مذهبی هم پای هیئت های مذهبی به اجرای برنامه مشغول هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با حمایت و پشتیبانی از تشکل های دینی در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی نقش مؤثر و بسزایی دارد، افزود: برنامه های مرکز استان بسیار پررنگ تر و باشکوه تر به نمایش گذاشته می شود و با توجه به سابقه درخشان اعضای کانون مداحان در استان ان شاء الله در برنامه های ایام الله دهه فجر شاهد ، رشد و شکوفایی فعالیت های مداحان خواهیم بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: مداحان از تأثیر گذارترین افراد در جامعه ی ما هستند و باید از این فرصت در مقابله با جنگ روانی دشمن، معضلات موجود و هجمه های فرهنگی استفاده کرد و با بهره برداری از امکانات روز در این جنگ نابرابر ایستادگی و مقابله کرد.

حجت الاسلام میراحمدی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با ایام دهه فجر مسئولیت دو کار گروه تشکل های دینی و مجامع قرآنی را بر عهده دارد و در این ایام به تبیین آرمان ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل آینده تلاش خواهد کرد.

وی چهل سالگی را یک دوران تکامل در دین اسلام دانست و اظهار کرد: چهل ساله شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای نشان دادن قدرت نظام در مقابل تمام سیاست‌های نادرست دشمنان است و دشمنان ما باید بدانند این ملت با تمام مشکلاتی که در پیش رو دارند لحظه ای از ارزش ها و اهداف خود غافل نمی شوند و هر روز با شوق و تلاش بیشتر به منظور رسیدن به اهداف خود، در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

گفتنی است این نشست با حضور مسئولین کانون مداحان شهرستان و استان چهار محال و بختیاری، کارشناس ساماندهی تشکل های دین و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی، چهارشنبه 18 مهر 97 در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر