کد خبر: 930812
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
اکثریت اعضای شورای شهر کرج پس از کش و قوس‌های فراوان انتخاب شهردار، سرانجام به علی‌اصغر کمالی برای تکیه بر کرسی شهرداری این کلانشهر رأی داد.

پس از اینکه وزارت کشور با مأموریت فرماندار کرج در شهرداری این کلانشهر مخالفت کرد؛ اعضای شورا وارد دور جدیدی از انتخاب شهردار شدند تا از میان پنج گزینه یک نفر را انتخاب کنند.

 سرانجام این شورا پس از 14 ماه از روی کار آمدن، پنجمین گزینه مورد نظر خود یعنی علی‌اصغر کمالی‌زاده را برای شهرداری کرج معرفی کرد.

 از سوابق کمالی‌زاده می‌توان به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج و مدیریت مناطق شهرداری کرج اشاره کرد.

 

انتخاب شهرداری با ۱۳ رای نقطه عطف شورای پنجم است

 

رییس شورای اسلامی شهر کرج انتخاب علی اصغر کمالی زاده به عنوان شهردار کرج را نقطه عطف شورا در موضوع تفاهم دانست.

عباس زارع در تشریح روند انتخاب شهردار گفت: بعد از مخالفت وزارت کشور با ماموریت سیروس شفقی برای تصدی پست شهردار کرج، شورای شهر کرج با پذیرفتن نظر وزارت کشور وارد پروسه جدید انتخاب شهردار شد.

وی با اشاره به اینکه کمالی زاده پنجمین انتخاب اعضای شورای شهر است، عنوان کرد: در چهار انتخاب گذشته، تجاربی کسب شد که این تجارب در پنجمین انتخاب به کار گرفته شد.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید پیگیری می کردیم، همدلی، همراهی و یاری اعضای شورا بود که این مهم محقق شد و خوشبختانه شهردار کرج به اتفاق آرا انتخاب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار